alleen mijn eigen baroen, en donkey, we denken dat ze vannacht bevalt maar die staat niet online, sorry
Dana01 schreef:alleen mijn eigen baroen, en donkey, we denken dat ze vannacht bevalt maar die staat niet online, sorry donkey niet of jou eigen niet?
Dana01 schreef:nee lama's hebben we niet teeerut .. maar donkey is een? paard? of dus een ezelinnetje en hoe is het daar u mee?
donkey is eigenlijk Navajo, een paanie......ze is 6 dagen overtijd nu....en vanavond heeft ze ineens uier gekregen....ik zal ff kijken op de cam.....
keej dan, jij kunt haar wel zien op de cam ( ja ik heb niet allen berichten gevolgd, ik mis soms wat merk ik )
ja, in de keuken op de tv (woonkeuken) alleen is het daar verotte koud, en de pc staat in de kamer ...dus ik loop af en toe maar heen en weer......maar ze is nu rustig, dus kan ik nog ff internetten....
hhaha kan ik me voorstellen... ik heb gelukkig de pc in de woonkamer staan, verder nergens een kachel dus ik snap je..mm spannend hoor of ze vanacht nog iets gaat doen...ik denk niet dat er een bokt cam paardje is die vanacht iets gaat doen ...
nee, ik denk het ook niet, bij cheyenne is alles weer rustig nu, dus hopelijk houd die zich nog even een week of 2 in.....