Ojee, er zijn zo verschrikkelijk veel mooie veulens. Mijn stem gaat naar 1. Flabbergasting Flake van Skippy1 (prachtig gefotografeerd ook door Nanda Brouwer in the painthorse journal) 2. He Rocks van Jeddah (vooral die nieuwe 'jas' van hem maakt hem nog eens extra stoer)
Laatst bijgewerkt door Papaya op 01-11-05 11:30, in het totaal 2 keer bewerkt
1. Odin - Billy; omdat wij hem gefokt hebben en Odin het braafste veulen ooit is. 2. Rephartox Caio - MarijeR; de Cobs van Marije steken altijd met kop en schouders boven de rest van Cob-land uit.
Ik stem op Dave van Boldly. Omdat dit het een onwijs lief, leuk en mooi veulen is! En omdat het natuurlijk het speelmaatje van mijn kleine Chata is.
Ook wil ik een stem uitbrengen op AIdan. Mede omdat ik de bevalling en de updates van dit schattige veulen helemaal gevolgd heb. En omdat ik het goed wil maken voor het voordringen, hihi.
Wat zijn er veel leuke veulens... vind het best moeilijk te kiezen. Maar mijn stem gaat naar Fabbergasting Flake - Skippy1, omdat ik deze al sinds zijn geboorte ken en het echt een schat is. En ik stem op AR Raheem - Horseranch, omdat het een prachtig veulen is met een leuk karakter.