Het is super moeilijk, met al die leuke veulens

Gr. Melina
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nicole288 schreef:Sjoert schreef:Als ik trouwens de uitslag bekend maak, lijkt het me toch het handigst om een top 10 te plaatsen met daarachter het aantal stemmen?
Da's wel het handigst, maar allemaal is leuker, gewoon alles tellen hoor!![]()
Hoe zit het trouwens met de mensen die hun 2 stemmen aan hetzelfde veulen geven, dat telt toch niet?
)
)
.
.
. En dan bestel ik een schimmel merrie
.
(al is het ook wel érg leuk om een mannelijke versie van Ivanka te hebben
).
Had er ook wel willen inschrijven... Nouja te laat... Dat weet ik dan voor volgend jaar (al is dat er dan maar eentje
)
) Eliene schreef:Ja, da's dan wel jammer, zeker bij de hengstveulens is die 2e stem wel interessant omdat toch veel mensen op Fighter stemmen.
Nicole288 schreef:Eliene schreef:Ja, da's dan wel jammer, zeker bij de hengstveulens is die 2e stem wel interessant omdat toch veel mensen op Fighter stemmen.
Niet alleen fighter krijgt alleen-stemmen, zojuist is er een hele kudde Devdan fans aan het stemmen geweest
Maar het is dan ook een snoepie!
ach kan nog steeds ineens storm gaan lopen!! Wranglerbutt schreef:Wat ik zo jammer vind is dat een boel mensen kennelijk alleen bij de hengstveulens gaan stemmen en vergeten om even bij de merrieveulens te kijken en daar hun stem uit te brengen...
Arme meissies...