Het is nog net niet af.
Als het af is, dan komt het pas.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 

) en dan een merrieveulen.(sorry voorgangster het was niet mijn bedoeling om hetzelfde te zeggen, maar het is nu eenmaal mijn verjaardag, als je dan een cadeautje mag vragen is het toch leuk om op de computer het kleine Ivankaatje te zien)
Tinne schreef:Jofamosa, je was in het begin van het veulenseizoen beter in het doen van je voorspellingen. Volgens mij brengt ADHD je in de war.
Het (a)etterbakje klimt op mijn rug, bijt me in mijn benen, jat een wilgentak, ik fugeer als stootblok als hij komt aanscheuren, blert de boel bij elkaar als ik even een rondje aan het lopen ben, wil uit mijn bak eten terwijl hij zelf een vreetbak heeft, hij slurpt aan de melkbar, ligt lang uit op stal zodat ik geen ruimte heb om eens even lekker lang uit te gaan liggen, kan niet rollen in de bak zonder dat hij bovenop me rampt. Ik kan me niet eens concentreren
. Kan me voorstellen dat Atje je in de war brengt.
dan gok ik nou maar voor 21juli ik wil nou echt wel zien hoe het veulentje eruit ziet
!

.
Veel succes 
. 
. Ooit moet het er wel uitkomen idd
.
! Ik begin het al beu te worden na 8 dagen
had het veulen al veel eerder verwacht
)

. In het veel te hoge gras.. hoog tijd voor een extra grasmaaier...
Ivanka
?