oef ,eindelijk nieuws .
Zal maar beginnen met het slechtste eerst .We kwamen aan de kliniek ,smid was niet geweest
.Fighter had alleen zijn gipsje aan en stond zo krom op zijn beentjes dat de moed van ons beiden in de schoenen zakte .Mijn man zei moeten we dat mee naar huis nemen ,dit komt nooit goed .Maar bon ,we moeten er mee door ,hij is dan rechts gespalkt en we hebben geladen .Als hij net uit de spalken komt is hij heel recht maar hij was er al sinds vanmorgen uit en dan als hij moe wordt zit ie erdoor ,zeiden ze .Ik heb de hele weg erbij gestaan en hij was super braaf
.Thuis uitgeladen en de stal in .Dan heb ik moedertje in de weide gelost en na een kwartiertje Fighter erbij . Ze waren alletwee super blij maar mams bleef heel rustig ,geen opgewonden gedoe ,ze laat hem echt op zijn eigen tempo de wereld ontdekken :super gewoon om te zien
.
Hij heeft alles afgestapt ,beetje lopen ,gek doen ,gaan liggen in het zand ,rollen .
Na een uurtje vondt ik het genoeg en heb ze binnen gezet ,hij ligt nu uitgestrekt te snurken ,is bekaf .Maar het is zo'n mooi veulen .
Morgen mag ik net na de middag zijn aangepaste beugeltjes ophalen,oh wat ben ik blij dat die er nu eindelijk aankunnen !!
Ik hoop echt héél erg dat het goed komt ,het is zo'n vechtersbaasje ,die het echt verdient om hier bij ons allen te blijven .
Ik heb foto's maar de site's zijn enorm traag ik hoop ze er straks nog op te krijgen!!