Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MsMarit schreef:Sjors is van de week gmeten op 165!! dus dat gaat ook zeker een grote sterke jongen worden...
we denken dat hij zeker wel 175 gaat worden....

en ziet er ook leuk uit zonder aftekeningen Sfieke op het witte voetje na, maar mooie merrie 

Stacey schreef:Mijn twenter ook weer gemeten zojuist. Ze wordt op 14 april 2 en meet nu 1.67m. Aardig aan de grote kant dus.
(Detail: Ze staat nu op boxrust vanwege een ocd-operatie.)
Heb je er ook een trapje bij geleverd gekregen? 
Sfieke schreef:
Gewoon een beetje oefenen is echt niet erg. Daarbij heb je indien nodig gewoon net iets meer te vertellen. En nee, het moet geen vervanging worden van je paard gewoon opvoeden. Longeren en er op gaan zitten zijn voordat ze (MINIMAAL) 3 zijn wel grote zonden!!
.
Liever dat je vindt dat het te vroeg is, dan dat je vindt dat ze er ook al wel op kan klimmen.

Hij is nog hengst en dat wil ik graag zo houden tot hij 3 is, maar ik wil dan (alleen in geval van nood) wel voorbereid zijn. Voordat je iets met het bit kunt, zullen ze dat toch echt eerst moeten leren, anders wordt het alleen maar een slechte ervaring.

Doe ik gewoon nog lekker even mee.

Al hoewel een paar cm extra wel mooi zou zijn.