Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Ze is springgefokt maar erg veelzijdig en komt ook uit een veelzijdige lijn. Ik heb haar zelf opgeleid van zadelmak tot Z1, maar haar sportieve carrière zit er waarschijnlijk helaas op omdat ze het achter niet meer kan bijbenen.

ze staat er echt perfect voor. Duimen dat zondag ei weg is. Tja ook nog zoiets, met Pasen de dierenarts  
 bedankt he wild Thing. Maar als het nu gelijk lukt, ben ik dit alweer vergeten..                                                         

ik heb mijn schimmel merrie van Formidable maar gekocht  

Tinniie schreef:Ja maar dat gaat ook op te kleine aantallen zijn.. en merries die ook meespelen hè!
Ik heb nu 2 hengsten met over de 100 veulens en dan zie je dat duidelijker..
 maar bij kleinere aantallen kan het LIJKEN dat de kansen anders liggen.                                                         

Maar hij is heel aansprekend.
 Wat fijn dat ze nu bij jullie staat en hopelijk wordt ze bij jullie wel drachtig. Had ze vorig jaar een veulen aan de voet?
. De rest mooi allemaal 3-4x.
 mooie hengst ook, heel leuk getekend.

gelukkig staat ze nu bij jou. Kwa hengstig spuiten het is idd nog vroeg. Ik wacht hier nog even af tot mei, als dan roosje en Luna nog niet hengstig zijn geweest gaan we scannen en eventueel hengstig spuiten.
 wanneer wil je beginnen? 
 Daisy is vandaag gedekt en amy mag morgen weer als ze nog wilt. Als die 2 dan ook over de 18 dagen zijn na de laatste dekking, en niet hengstig worden terug, gaan we de eerste ronde laten scannen 

.