BonnyDione, grappig, daar zijn we 1,5 week terug inderdaad geweest, als ik dat nou eerder had geweten

Hihi Kiki, stoute/speelse Bo dus!
Balen dat de camera ophangen hem dit weekend niet wordt, maar ook wel erg lief van je dat je je man die dag vrij gunt

Robynn, wat een vervelende beslissing! Snap dat je er helemaal kapot van bent!

Hopelijk vind je een superleuk plekje voor haar, waar je haar met een gerust hart naar toe kan laten gaan.
CL, wat een verschil dan he, met die vacht er af. Maar echte bospony is hij nog lang niet in vergelijking met de beertjes hier
ben af en toe wel een beetje jaloers op al die gladde vachtjes die hier soms langs komen 
Bij AZ wordt het spannend!

Pretty, haha jij zegt het goed, van het najaar waren ze al zo bol, in dat tempo konden ze ook eigenlijk niet doorgaan met groeien

En Cynthia, anders ik wel hoor! Die laatste twee maanden lijken nu al lang te duren... Zie Lies nu heel langzaam richting de 300 dagen gaan...
Uierfoto's doe ik ook met m'n telefoon. Heb een behoorlijke zoomlens op mijn camera, dus moet wel een hele diepe kuil graven om dan genoeg afstand te hebben

En dan gewoon met flits en half bukkend kan ik dan nog net op het scherm kijken om een beetje te richten