Het is wel een dropje om te zien en als hij je ziet begint hij te hinneken.
Dat was ook de eerste kennismaking.... ik kwam in het land en hij kwam er luid hinnekend aan galloperen/strompelen... haha het moest gallop voorstellen denk ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:NathalietjeB schreef:ik ben ook wel benieuwd naar het totaal plaatje hoe het diertje er verder uitziet..
waarom zou er geen vraag zijn naar een kween?? ik denk zelfs dat misschien medisch enzo gezien qua hormonen enzo mensen wel heel nieuwschierig zijn
Denk dat je dan eerder richting onderzoek moet denken, misschien willen ze hem op de faculteit wel hebben.
Mensen zijn vast wel nieuwsgierig hoe dat werkt maar dan wel bij de buurman, denk niet dat er veel mensen zijn die hier bewust voor zouden kiezen.
Kweenie is idd wel een heel leuke en stoere naam zeg!
Brainless schreef:anneliesdj schreef:
Denk dat je dan eerder richting onderzoek moet denken, misschien willen ze hem op de faculteit wel hebben.
Mensen zijn vast wel nieuwsgierig hoe dat werkt maar dan wel bij de buurman, denk niet dat er veel mensen zijn die hier bewust voor zouden kiezen.
Kweenie is idd wel een heel leuke en stoere naam zeg!
Zou je je paardje aan allerlei onderzoeken willen onderwerpen?
Terwijl hij/zij nu "gezond" is?
LOCA schreef:Wat ontzettend bijzonder! mocht je erover denken om het veulen wel te laten opgroeien en afspenen dan wil ik me wel aanbevolen houden voor een goed huis..... veel te zonde om dit bijzondere diertje, mits gezond, geen kans te geven. Indien je hier (als het zover is) voor openstaat, houd ik mij aanbevolen.
NathalietjeB schreef:ik ben ook wel benieuwd naar het totaal plaatje hoe het diertje er verder uitziet..
waarom zou er geen vraag zijn naar een kween?? ik denk zelfs dat misschien medisch enzo gezien qua hormonen enzo mensen wel heel nieuwschierig zijn
Letsdunit schreef:Loca zou je dit diertje ook een tehuis gegeven hebben als het gezond was ? Vergeet niet dat er waarschijnlijk zorg en kosten aan dit diertje zitten die hoog uit kunnen pakken. Ik heb bijvoorbeeld een dwergje, ja ze is klein (58cm) en ja ze is super schattig maar ook duurder als mijn andere dieren, ik hoop dat je dat in overweging hebt genomen.
Aurora3 schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, maar een kween is alleen bij koeien, bij paarden noem je dat zo niet. Een kween ontstaat ook op een heel andere manier dan een hermafrodiet.
Een hermafrodiet komt bij zoogdieren niet of nauwelijks voor, dus wat hier bedoeld wordt is wellicht een pseudohermafrodiet.