Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is een Orchard Boginov x Orchard d'Avranches. Is bloed wat mijn pony niet voert, of ver in de afstamming wellicht iets hetzelfde, dus dat sluit naadloos aan! En qua type denk ik dat het ook mooi kan.
 Is een Orchard Boginov x Orchard d'Avranches. Is bloed wat mijn pony niet voert, of ver in de afstamming wellicht iets hetzelfde, dus dat sluit naadloos aan! En qua type denk ik dat het ook mooi kan.  

ik vind zwart altijd mooi.....
 ik vind zwart altijd mooi.....                                                         

Ben ook maar een platte Fries.
 Ben ook maar een platte Fries.  

Even stalbaas informeren dat als ze nu hengstig wordt het nog niet gebeuren moet.
 Even stalbaas informeren dat als ze nu hengstig wordt het nog niet gebeuren moet.  

Kreeg 3 dagen geleden een mail van kennis, doorgestuurd van de hengstenhouder, wat de hengst kost, maar in een paar dagen is hij alweer € 50,- duurder geworden.
 Kreeg 3 dagen geleden een mail van kennis, doorgestuurd van de hengstenhouder, wat de hengst kost, maar in een paar dagen is hij alweer € 50,- duurder geworden.  Zal eens info-en of er meerdere mensen via de 'eigen' hengstenhouder interesse in de hengst hebben, dan kunnen de verzendkosten in elk geval gedeeld.
 Zal eens info-en of er meerdere mensen via de 'eigen' hengstenhouder interesse in de hengst hebben, dan kunnen de verzendkosten in elk geval gedeeld.  Voor het geval er nog eens € 50,- bij op komt.
 Voor het geval er nog eens € 50,- bij op komt.