Ik zet haar ook bij de favorieten bij de andere cams.......Spannend hoor. Fijn dat ze de 300 dagen gehaald heeft. Maar ze moet het nog wel even, zeker 20 dagen, laten zitten, anders is het , meestl, niet levensvatbaar. Al is het bij kleintjes wat eerder, maar nu moet het iig nog niet komen. Ik hoop voor je dat ze je een heeeeel mooi levend en vrolijk veulen gaat geven!!
iklieftponys
Geplaatst: 20-02-11 18:01
Oké. ben erg benieuwd
melanie_h
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-11 18:05
Quintusgl, laten we het hopen dat het nog even blijft zitten is altijd beter al is het bij de kleintjes niet zo heel erg als ze eerder bevallen. Ken er genoeg die met 300 of 305 dagen geworpen hebben hoop alleen dat het bij Aranka nog even duurt (maar dat is meer struisvogelgedrag van mij en de bevalling uitstellen )
Ga ze even binnenhalen en voeren nu Kunnen jullie weer kijken
jep ze voetbalt met haar bak als die leeg is, ze heeft net haar meuslie gekregen dus die heeft ze nu op Ze krijgt dadelijk de bak gevuld met hooi, kan ze weer lekker knabbelen.
Mooi dat de 300 dagen grens bereikt is, het moet dit keer gewoon gaan lukken met een gezond veulen.
BaileyMix
Geplaatst: 20-02-11 21:18
Ze loopt nu lekker relaxt rond hoor Maar wat ligt er als bodembedekking? Vlas, zaagsel, houtnsippers zoiets? Op sommige plekken heeft ze het kaal geschraapt, komt er voor de bevalling lekker dikke laag te liggen?