Pretty wat een mooi veulentje was het.
jammer dat ze niet heeft mogen leven.
De DA is net geweest en ook hij kreeg een paar knuffels van Dora toen hij haar longen beluisterde. Onder in de longen zit nog de longontsteking ik heb nu een pasta gekregen wat ik haar nog een week moet geven hierin zit ook een koortsremmer. Na een week stoppen met de pasta en als ik het dan nog niet vertrouw of als ik het tussendoor niet vertrouw moet ik gewoon weer bellen.Als de zon schijnt mag ze 1 tot 2 uur op het weiland en anders even zo laten lopen zoals ik haar nu had lopen tussen 2 schuren en een muur in waar de wind niet opstond. Maar dit was weer het veulen dat hij al een paar keer had bewonderd toen hij hier was voor andere paarden.
jennyk schreef:mabon: super da! Ze staat er nog wel triest bij of is dat omdat ze toevallig net staat te slapen? (hebben we nog steeds dezelfde da?)
hiboune: vóór 12 uur vannacht moet het veulen er zijn!
Op de foto staat ze ook toevallig net te slapen.
Nee nu had ik DAP "de Klomp" gebeld, ik was namelijk bang dat Bas te laat zou komen als hij ergens anders bezig was en de DAP die ik nu belde zit 2 straaten bij ons vandaan. Zij zouden een DA sturen maar die was ook bezig toen is er dus een DA opgeroepen die vrij had maar hier in het dorp woont dus die was er binnen 8 minuten en deze had vandaag gewoon dienst en wilde haar graag zelf nog een keer zien want hij had zo'n erge acute benauwdheid bij een veulen nog nooit meegemaakt.
Laatst bijgewerkt door _Karin op 12-04-10 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt