Nog ff reageren op startpost: In Wales worden heel vaak welsh mountain (sectie a) ponies gedekt door welsh cobs (sectie d) om welsh ponies of cob type (sectie c) te fokken. Het grootte en postuur verschil is echt enorm, maar er komen de mooiste ponies uit! (ben persoonlijk helemaal weg van de sectie C, zeker de varianten uit dit soort kruisingen, of met dubbel sectie A bloed en enkelvoudig D bloed)
Hoe dan ook, waar het op neer komt: het kan makkelijk! Ik ben dan ook erg benieuwd naar hoe het er nu voor staat met de merrie
hihi. tralalala. ik heb ook een currysong. maar die wil je niet horen. daar tralala ik niet.
_baxter_
Geplaatst: 03-05-10 22:22
TRALALAAALLAAALAA. Als we het over andere dingetjes gaan hebben, doe ik mee!! Ik ga morgen naar de tandarts en baxter wordt op 8 mei 4 jaar en op 13 mei is er polderdag op stal en Baxter is lief en.... Héééé.. Waarom heeft een zebra eigenlijk strepen en geen stipjes??
Polderdag is een fietstocht met allemaal adressen zoals boerderijen en daar kun je allemaal leuke activiteiten doen, zoals ponyritjes en er is een rassenshow en daar staat Baxter ook bij omdat hij een Fewspot is en hij volgens mij de enige is op stal
Ohja, ik denk dat ik weet waarom een zebra strepen heeft en geen stipjes; Waren de stipjes uitverkocht/??