Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ztugwell schreef:kappiegirl schreef:de vrouw die dit veulen tekoop had heb ik ook gesproken en de merrie is echt overleden heb het veulen 1x gezien daar en toen zag het er goed uit. Toen ik daar ben geweest was het veulen bijna 4weken en nu dus 4weken. Het jongste veulen wat ze nu nog tekoop heeft staan is ruim 4maanden oke is ook tevroeg maar goed het kan bij de merrie vandaan dat word meer gedaan.
Zelf kon ze niet de tijd vinden om dit veulen te voeden en moest het weg en moest ervoor betaald worden omdat anders iedereen die geen verstand van paarden heeft en er handel in ziet wel het veulen zou op komen halen. Ze had de advertentie geplaatst omdat ze dan mensen met verstand van paarden zou vinden die het veulen een kans wilde geven anders had ze het zo weg kunnen geven aan de eerste de beste. Ik heb er vanaf gezien omdat het gewoon heel veel tijd en geld koste en ik nog 4paarden heb en 2 kinderen. Ik heb er goed over na gedacht en het niet gedaan. Ze liet toen ook goed merken dat het niet met de eerste de beste mee zou gaan maar helaas is het veulen toch bij iemand gekomen die onkundig was en gelukkig is deze mevrouw wel naar iemand gegaan die wel kundig is en zich nu over dit super mooie ventje ondfermt. X heeft het veulentje gekocht maar ts heeft alle dierenartskosten en voeding tot nu tot betaald. Ik vind dat x het veulen aan ts moet geven ze kan als ze zich redelijk opsteld het veulen altijd komen zien en misschien wel helpen verzorgen was wil ik denk dat ts dat vast heel fijn zou vinden maar goed dat is tussen ts en x.
ik wacht met smart op de nieuwe update van dit mooie ventje.
Dan vind ik het niet slecht van degene die het veulen verkocht heeft? Ik snap het best wel in die positie, niet iedereen kan zo een jong veulentje erbij verzorgen.
En ja je weet nooit wat X voor verhaal eraan heeft gehangen om het veulen te krijgen, misschien heeft ze wel gezegt dat ze het veulen bij TS zou stallen etc.
Er is alleen nog één ding wat ik mij afvraag en nog steeds niet snap, misschien heb ik er overheen gelezen maar lijkt me sterk. Hoe heeft X het veulentje mee naar huis genomen? Met de auto? Een trailer der aan vast of...? Want het lijkt net alsof ze met de auto aankwam en een veulen achter in de auto. Dat kan toch nooit
ztugwell schreef:Dat verteld ze net haha. 12 liter. Staat paar berichten terug!
Ik krijg allemaal rare beelden in me hoofd hoe dat er bij moet hebben gestaan. Heeft ze zo'n grote auto dan? En dat moeten mensen toch gezien hebben dan? Stel je rijd langs en ziet een veulen achter in de auto... arm veulentje, maar gelukkig is hij nu in goede handen.