Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Nee, dat zij ze niet, ze zei Maaike gaat naar de hengst. En dat klopt ook wel, want ik ga wellicht zaterdag mijn hengst ophalen, en bij Neon staan ook verschillende hengsten op stal.![]()
Mabon, welke hengst wordt het?
Neonlight schreef:Neon wordt nu 8 jaar oud. Of er een gestipt veulen komt, helaas kan ik niet in de buik kijken.Afwachten dus, de hengst is wel een effen hengst.
Ze heeft nu 3 veulens gehad, de laatste 2 waren effen bruine hengstveulens, de eerste was een stippel. Die heb ik nog steeds, en staat ook in mijn onderschrift, dat is inmiddels een goedgekeurde hengst.![]()
Neons staat overigens niet in Valkenswaard, maar in Riethoven.
eldango schreef:Geloof dat je wel blij met haar bent,ben ik blij dat jij haar hebt.![]()
8 jaar alweer.
Mooie hengst heb je daar. Met een hele mooie bloedlijn.
Doe je nog wat anders dan fokken met je 2 Neons?
Al_Zawraa schreef:Grappig dat jullie merries er heel gelukkig van worden, wij hebben hier juist een hele humeurige merrieAziza was aan het eind van de dracht erg chagrijnig, waarschijnlijk van de hormonen, en een aantal dagen na het insemineren, gedroeg ze zich net zo. Vandaar dat wij het gevoel hadden dat ze drachtig was, maar daar durfde we nog niet echt van uit te gaan.
Neonlight schreef:eldango schreef:Geloof dat je wel blij met haar bent,ben ik blij dat jij haar hebt.![]()
8 jaar alweer.
Mooie hengst heb je daar. Met een hele mooie bloedlijn.
Doe je nog wat anders dan fokken met je 2 Neons?
Ja, het schiet al weer op, 8 jaar al weer, dan heb ik haar 6,5 jaar, ik heb haar in november 2002 gekocht.
Met Neon doe ik eigenlijk alleen maar fokken. Rijden heb ik de tijd niet voor, dan pak ik het op maar ineens krijg ik het weer een aantal weken veels te druk, schiet niet op. Bovendien is ze een echt mamatje.En ze fokt verdomd goede veulens.
![]()
Mijn hengst wordt wel gereden, Urielle op bokt heeft hem ingereden en zal hem dit jaar nog op wedstrijden uitbrengen. En uiteraard wordt er ook mee gefokt. Deze week heeft hij zijn eerste merrie al weer mogen dekken.