Letsdunit schreef:Woon je bij stal of staat ze verder weg ?
Kan er in 1 minuut zijn
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Letsdunit schreef:Woon je bij stal of staat ze verder weg ?
Iris82 schreef:Ik zie een birth alarm.
Naja, ze staat iig weer...
Adriana schreef:Zie je Maysie er zijn meer dankbaar
Maysie schreef:Adriana schreef:Zie je Maysie er zijn meer dankbaar
Ik ga eventjes tv kijken hou me oog wel schuin op citty hoor.. Maar ik wordt wat lichtgeraakt en chagerijnig.. tot zo !........
kannie schreef:net weer eens even teruggelezen en wilde je nog eens wat vragen pvd.
102 paarden zei je en dan gaat er maar 1 rol kuil door per dag?
ik heb hier 20 paarden staan en ik doe ongeveer 2,5 dag met een groot pak kuil (450 kg zeker?) . voeren jullie nog luzerne, snijmais of pulp of iets bij?
Maysie schreef:Ik ga eventjes tv kijken hou me oog wel schuin op citty hoor.. Maar ik wordt wat lichtgeraakt en chagerijnig.. tot zo !........
Birgitte schreef:hoe is het nu met de merrie? is ze nog onrustig?
potverdikkie schreef:kannie schreef:net weer eens even teruggelezen en wilde je nog eens wat vragen pvd.
102 paarden zei je en dan gaat er maar 1 rol kuil door per dag?
ik heb hier 20 paarden staan en ik doe ongeveer 2,5 dag met een groot pak kuil (450 kg zeker?) . voeren jullie nog luzerne, snijmais of pulp of iets bij?
Kannie, die laatste groep staat alleen zomers hier. Dus 's winters staan er 49
verder wordt er pulp met haver muesli en minerale met vitamine toegevoegd.
Adriana schreef:Er is ook nog een melkvee bedrijf... die koeien zullen samen met het jong spul ook de weide opgaan...
Ik heb net maar een oplosmiddel in genomen... ik voel me ook even heel vaag... zodra ik voel dat het is gezakt ga ik slapen...