Bar: Wat grappig hoe ze naar rechts lijkt te dragen op de foto!
Vanneke! Welkom! Wie we hier hebben! Het is hier fijn meekletsen hoor!

Ik hoop voor jou natuurlijk dat je liefste Nikita wél drachtig is! Groeien die buikjes niet zo? Ben wel benieuwd naar buikfotos hoor!

Snowdrop gaat prima,moet ook eens fotos maken,je zou wel verschil zien hoor! Hij staat zelfs behoorlijk fris opt moment,hij begint echt te racen in de wei,en ook een behoorlijke draf gezien zelfs..we krijgen meer hoop!

Mel: Behoorlijke buik heeft Lisa toch zeg!!
Faniek: Aw,een konijnenbeet,niet mis! Gelukkig haalde je op tijd een tetanus-spuit erbij..
Djesseka: Fijn dat ze terug is!! Ben nu wel benieuwd naar een foto hoor..
CubaLibre: Hier moet de naam sowiezo met een H beginnen,moeilijk hé?
Chubby: Fijn dat ze in haar luxe-kraamstal staat intussen!! Aftellen!!!!!!!
Frenia: Toch ook een mijlpaal hé,die uier in wording..het kan best beginnen nu ze maar op een 3 maand meer zit van de verwachte kleine!
Hollybollie: Wat leuk voor jou,dat je het veulen voor het eerst gevoeld hebt..

Marlijn: je hebt echt prachtige dames rondlopen..Spirit is inderdaad weeral erg zwaar voor haar tijd!
Sabbel: Ravina is een prachtige merrie zeg!! Echt,mijn complimenten!
Dreeke: Vinga doet mooi voort,niet overdreven dik,mooi in conditie!
September: Oef,op sommige fotos heeft ze echt wel een overdreven dikke buik!
Meavy: Dobby is mooi aan het uitgroeien zeg!! June lijkt inderdaad mooi rond,ben benieuwd!
Het nieuwe merrietje daarintegen is nog strak zeg,hoewel zo een reis niet niks kan zijn..

Maseike: Zo,wat een prachtige foto van Mon,die eerste!!
Hier weinig nieuws..paardjes konden dit weekend leuk de ganse dag buiten..vandaag terug een rotweertje,en dus een rustdagje op stal wederom..Pretty's buik kan best mee met de andere hier,maar ze voelt zich niet te beroerd om me nog bijna te laten vallen als ik haar naar stal moet stappen,het kan soms niet vlug genoeg gaan voor mevrouw!