Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze pasten niet bij het veulen.
Vandaag is ze 3 maanden drachtig. 

1 voor een merrie en 1 voor een hengst maar degene die ik het leukst vond in het begin (die voor een hengst) vind ik eigenlijk niet zo leuk meer...
Neonlight schreef:***proest**** Cola Light! Hmmm, kan ze dan ook Fanta Light noemen, en als het een watje is Sissy Light.![]()
Naam wil ik niet te lang laten worden, Reedhill's When Lightning Strikes krijg ik mijn strot niet uit. Mooi voor een amerikaantje, maar niet voor een nederlandse appie.
Tja je blijft wel in de light sferen...
Alles is tegenwoordig in Light verkrijgbaar toch?

Dus tja ben alweer bezig om iets anders te verzinnen.

Barb schreef:Maar ik vraag me af wat mensen voor roepnaam hebben bij bijvoorbeeld paarden die ze Get It Got It Good noemen bijv. Ik heb namelijk iets verzonnen die je niet makkelijk kan afkorten om er een roepnaam van te maken.Dus tja ben alweer bezig om iets anders te verzinnen.
maar als ze op wedstrijd is heet die nog wel Ate

Ik wil ook niet een aparte naam die nergens op slaat zeg maar..
). Nooit meer zo'n naam, en het ergste is, die hebben we nog zelf verzonnen ook.
Tot nu toe noem ik hem nog steeds Devdan, maar het kan zijn dat het ter zijner tijd Dev wordt.
(alleen natuurlijk niet zoveel als toen ze niet drachtig was, maar mag niet klagen hoor) hoe zit het met die van jullie?? 
Citaat:cheyenne heet officieel cheyenne, roepnaam toet, omdat ze altijd in de weg staat, als ik toet toet zeg gaat ze aan de kant.....
Die vind ik dus geweldig !
echt waar.