Sharon, eet ze normaal wel goed haar hooi? Ik had een oude merrie met een goed gebit die steeds weinig hooi wou eten. Alle andere voeding ging er vlotjes in maar hooi ging moeizaam.
Uiteraard na een operatie zal het wel eerder daar aan liggen..
Muronia je kan beginnen aftellen
Vind zelf dat een jaar snel voorbij gaat, alleen vanaf 1 januari gaat het wat trager in mijn beleving. Geen idee hoe dat komt.
Voorlopig zal mijn merrie nog wel genoeg hebben aan het gras en eventueel hooi. Ze is niet te dik maar ook niet te schraal, geen idee hoe ze bij de vorige drachten was maar vermoed dat ze toen niets speciaal kreeg bij gevoerd. Paard kwam enkel op stal om te bevallen en verder werd er weinig tot niets mee gedaan.
En ook balen van Walske. Willen de nieuwe eigenaren nog terug dekken?
Gefeliciteerd met het mooie resultaat van Raven.
Daisy hier zat gisteren op de helft en is nu al even breed als dit jaar op het einde voor de bevalling

Best vroeg maar het is ook een serieuze druktemaker

de dikke kaak was een reactie van de lymfeklieren op de ontsteking,

. Snap dat het even goed balen is, ik zou me er ook wel beetje zorgen over maken ook al heeft het geen invloed op het veulen, zorgen om je paard maak je toch wel. Hopelijk slaat de ab aan en loopt het daarna soepeler.

. Opzich zo lang ze niet graadmager staat is het gezonder dan te dik maar snap dat je er tijdens dracht liever wat meer reserves aan hebt zitten.

. Het is ook wel prachtig wonen hier hoor. Het spul dat we nu hebben zou ik in Nederland echt nooit kunnen betalen.