Het is hier inderdaad verdacht stil..Zal me ook niets verbazen als ze inderdaad tegelijk komen ongeveer
HIGH! is merrie, geen geit:http://www.marestare.com/fcam.php?alias=nobucksEdit; wel hele donkere cam.
Tijdje niet gereageerd, heb ze helaas allemaal gemist!Tsja, ik ben degene die zonodig een verzorgpaard moest.
Ik kom me hier melden, ben dol op de streams. Staan hier vaak aan, nu weer even op zoek naar bijna-beval-merrie's.
Ja, daar ben ik nou al vanaf 7 uur naar aan het kijken... Ik denk dat ze in die 3 1/2 uur, 2 rondjes gelopen heeft Misty die oefend voor standbeeld & is al bijna proffesioneel
ik kijk ook al telkens naar misty, het zal toch niet lang meer duren denk ik, zal wel midden in de nacht komen haha
Essie73 schreef:niet erg beste cam, maar had net het idee dat merrie aan het persen was.....????Ja, dat idee had ik ook..Maar nu lijkt de buik en ademhaling een stuk rustiger dan net?
Essie73 schreef:Bij mij slaat de pagina steeds vast, denk jeetje wat ligt de merrie opeens eng stil (blonT)Deze cam loopt mij bij ook niet erg fijn...