Neonlight schreef:KMD, ze is geweldig.
Ja, ze is af-grij-se-lijk. Stronteigenwijs met aan touwtje lopen, ze laat zich gewoon vallen, als een stampvoetend kind "ikwilniet ikwilniet ikwilniet", maar ga je naast haar kontje staan, en leg je je hand neer, dan loopt ze met een wijs snuitje van "ik weet wat je bedoelt hoor" netjes voor je uit, niet te hard, niet te zacht. Mira is voor de laatste keer gespoeld, en de kleine meid heeft voor de zekerheid toch een klisma gehad, nou, daar kwam alleen melkpoep op, dus de doorstroming is okee. Ik had haar gisteren alleen wat zien persen, maar er niets uit zien komen, dus vandaar toch even een Microlaxje in 't kontje.
Darmpek is trouwens 50cm lang! Dus 1 klein zwart poepje eruit zien komen is niet genoeg.
Stef, ik zou kiezen voor veulenvriendjes. Als ze groot zijn kunnen ze ook vriendjes zijn, dus ook als ze veulentje zijn.
Wat een puntdak, Anike!
AGarcia, mag jij de naam van Mendy's veulen verzinnen? Niet de eigenaar?
Chicka harst, spannend Iorrr!
Owww, je bent erg, Grapje!
Gwen half uurtje buiten geweest, knap grietje hoor!
Niro is GAAF!
Welkom Dennis!
Oh Ravina is HUGE!
Muts lezen is niet makkelijk, AGarcia, 't is nogal een prive plekje, en kan best zijn dat ze de muts wat intrekken als je daar in de buurt bezig bent.
Gaminta heeft een mooi gevuld buikje

Neon is stabiel........ werken laptop en cam al samen?
Wis ook geen verandering.
GentleLama

Vaak eten veulens wat mest van hun moeder op, dit ivm goede darmbacterien die ze zelf nog niet hebben. Heb je Amaretto daar al op kunnen betrappen, Lindy?
HCRanch in de wachtstand......
Pascalefjord, slopend he, dat waken?