Volgens mij zie ik een flink door de koten gezakt veulen of niet? Zou top zijn, zijn vaak de betere bewegers (Kan ook bijna niet anders met zo'n papa ook)
Ik ga ook slapen, vind het heel erg leuk om Nikita nu voor de 2e keer te zien hebben bevallen en ben erg benieuwd naar de foto's (en de naam!!) Welterusten voor iedereen
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle felicitaties. Het helpen waken. En de prachtige stills van Slimmerik vooral die laatste helemaal geweldig! Ik ben ontzettend blij met deze mooie dame die overigens nog geen naam heeft. Alles ging vlot, nageboorte, poepjes, eerste slokjes. Mooier kan niet!
dank je wel erg ontroerend filmpje wat een hoop liefde krijgt Dreamer, zo mooi om te zien maar ook heel verdrietig....arm paardje Het litteken geneest goed zo te zien. Ze gaat naar ICU. Weet iemand wat dat precies is Ik ging nog even verdere foto's kijken maar dat bleken er ruim 500 te zijn
Oh nee he Nikita gemist verdorie.. Maar gefeliciteerd met je prachtige merrieveulen Faniek!! Bibs wordt op dit moment schoongemaakt dat doen ze ook altijd zo trouw
Och jee die arme dreamer hier draaien de duimen nog steeds en dat filmpje wat ontroerend !
Ze is nog heerlijk naamloos. We hadden al een naam voor een hengstveulen, maar voor een merrieveulen lukte het nog niet. In ieder geval haar topic [KS-ITP] N......... van de Vredinghe is geboren!