Wij kunnen vanavond Djody weer ophalen als alles goed gaat

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cindybijl schreef:sologirl, minnie-muis en mabon, balenhopelijk gaat het nu lukken.
@shirefan, gefeliciteerd met je drachtige merrie
Kwam er eergister al achter dat bij merrie kleine plekjes/korstjes op dr benen heeft![]()
gister had ze het ook, ik ga vandaag weghalen en betadine erop doen. als ik ze weghaal bloedt het niet, dus wat dit nou weer is....?
ze heeft nog nooit (klopt 3x af op hout) iets gehad!
als het zaterdag nog zo is vraag ik het meteen even aan va, we zijn er dan toch.
trutje schreef:Wodile alvast een beetje gefeliciteerd. Als de scan goed is krijg je juichende poppetjes![]()
cindybijl schreef:JA!! WODILE!! wat goed! nu nog even 18(lange) dagen wachten en dan kijken of het gelukt is!!van mi krijg je ook pas bij een positieve 18-dagen scan juichende poppetjes!;)
ik ben ook voor het eerst in een dbt maar ik vind het nu al gezellig, en ik ga proberen die 11 maanden vol te houden!!(pff wat duurt dat lang hé! maar voor je het weet is het zover!)
sologirl schreef:staat ze in de wei? Want dan zijn het teken.. Heeft mijn paard ookkorstjes eraf halen en met betadine wassen elke dag... En voorzichtig zijn met eventuele harde peeskappen/springschoenen..
monique4 schreef:@sizzle, hoe is het met je merrie, en haar ei? is het weg?