Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We hebben echt zo lekker zitten spelen en knuffelen.. 

* 

nochthans kunnen ze volgens mij van die flits niks merken 

*niet te zien dus volgens mij, de veranderingen...

buik ziet er énorm uit
ik schrok zelf bijna rot toen ik de stal inkwam 
rechts was er niks van buik te zien

vandaar de kale grond

Ze draagt wel mooi! 

) en dit is de 6de verwerping van 10 drachten de laatste paar jaar. Erg triest voor ze. 

Probleem is alleen dat als je dit zegt dat iedereen je "veroordeeld" daarvoor, terwijl hier meer als 80% van de merries (hier is Belgie en Nederland) drager is van rhino. 

Overigens zijn er gebieden in frankrijk waar 99,9% drager is, tenminste, dat vertelde hij me. Deze week komt hij langs (influenza-entingen en rhino-enting, enkel bij Neon de rhino), als ik er ben als hij komt dan zal ik het nogmaals vragen. 

Maar ik hoop dat ik hem voorlopig niet zie eigenlijk
Als ik hem in de winter zie betekend het nooit veel goeds

Ravina heeft trouwens al vanaf het begin van haar dracht al dat het voor haar uier wat dikker is. Het viel me vandaag op dat het voor haar uier nog dikker is dan het al was, zou dit vocht zijn, of wat opgezette klieren?
Chubby schreef:
Ik begin nu trouwens wel echt een beetje de zenuwen te krijgen.. Kraamstal schijnt ook nog niet in orde te zijn en ik heb last van nesteldrangMorgen de stalhouder toch maar eens aanspreken, begin december is m.i. voorbij en ik heb echt het idee dat veulen vroeger komt (de vader is de wens van de gedachten?)
Neonlight schreef:Vrucht wordt onderzocht, ze verdenken daar wel rhino. Hun zitten in een rhino-gebied (niemand bang worden,
ver weg) en dit is de 6de verwerping van 10 drachten de laatste paar jaar. Erg triest voor ze.