Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Het meest opvallend is, dat als er naakte puppies geboren worden uit een kruising naakthond met een ander ras deze pups juist hele goede gebitten of zelfs complete gebitten bezitten.
zo zie je maar iedereen andere ervaringen, mijn ervaring is naar meerdere nestjes te hebben gezien dat de echte nakerds met enkel plukjes haar alsnog gevoelige gebitten hebben. Niet voor niets zijn de wereld lelijkste honden de gene die naakt zijn zonder tand in de mond (mops x naakte ea) 
is vast het slaaptekort
krijg eind vd week 2 logees met ballen dus dan moeten de dikke dames bij de jonkies lopen 2 maandjes
zal wel weer even wennen zijn
Yessssss Patje gaat goed!!!!!!maagzweren zijn genezen.Hij krijgt wel een maagbeschermend suplement en ieder jaar controlescopie. 

Pauk schreef:Ik heb me hier in het begin aangemeld maar helaas ben ik dr niet bij volgend jaar.. We hebben maandag bij Alonna in de box een heel klein miniveulentje gevonden.. Voor degene die er interesse in hebben heb ik wel foto gemaakt.