Agh ik ben vandaag weer is bij m'n mannetje wezen kijken en als ik dan zie hoe goed hij het heeft, dan vind ik het wel prima dat die wat verder weg staat. Komt lekker knuffelen maar heeft ook voldoende aan z'n maatjes
gr_roos
Geplaatst: 25-07-10 16:18
Pauk, waar staat jou veulen?
Pauk
Geplaatst: 25-07-10 16:21
Dit is hem
Stitch staat in Elst, bij Fam. Doezejager, een haflinger/KWPN Fokker. Neemt niet alle rassen aan, maar dat weet ik verder niet
gr_roos
Geplaatst: 25-07-10 16:23
Lekker koppie heeft hij. ik heb een kwpn-er, dus dat zou geen uitzondering moeten zijn. Neem tzt nog wel eens contact op, de eiffel blijft ook trekken
Nog een weekje en dan week ik ook of Ulf drachtig is! Ik hou hoop! Maar vrees helaas van niet. Als dat het geval is hou ik Beau aan en die gaat dan net als Floor naar opfok bij Geertsma in friesland. Bevalt mij uitstekend en niet te duur.
Peeps gaat zaterdag verhuizen, gelukkig een stal kunnen vinden. en tegen de tijd dat ze moet bevallen kan ze in de kraamstal. Dus is ook heel erg fijn. Gaat ze niet meer 24/7 het land op maar een paar uur per dag. Kan ze mooi af gaan vallen want ze is echt veeeelste zwaar.
Inderdaad moddervet, hoop dat ze nog wat kilootjes kwijt raakt.
Ravina ziet er wel goed uit!
Nicole288
Geplaatst: 26-07-10 12:36
In kort gras schijnt op een of andere manier meer fructaan te zitten dan in lang gras, daarom ook kans op een bevangen paard terwijl je denkt ´er staat toch bijna niks´
Peep is op 19 dagen dracht gescant en het zag er toen goed uit nu door omstandigheden op onze stal is ze niet meer gescand door er niet bij kunnen normaal, maar nu zit ze zaterdag op 92 dagen dracht en dan verhuisd ze en ben ik zo aan het twijfelen of ik haar dan die maandag nog zal laten scannen. Ben bang dat het er niet meer inzit ookal hebben we niets aan haar gemerkt wat daar op duidt maar ben ook weer bang dat ze alweer te ver in de dracht is om nog te scannen en eht ook weer stress ga geven dan.
Wie weet raad:P
lindalieneke
Geplaatst: 26-07-10 18:31
Waarom ben je bang dat het er niet meer inzit dan? Omdat je d'r gaat verhuizen??? Lijkt me sterk. We hebben afgelopen jaar een merrie gekocht op de veiling (heeft twee dagen in de veiling gelopen zelfs) en ze is daarna nog minstens twee keer verhuisd (van veilingterrein naar stal daar en toen nog een keer naar vrienden van ons toe) dat is geweest op ongeveer drie maand dracht. Een maand voor t veulenen hebben we haar naar huis gehaald en we hebben in mei een gezond veulen gekregen van haar. Kan me niet voorstellen dat t kwaad kan dus.
Omdat je hier in de buurt veel hoort over veulen verworpen( op 2/3 maanden). Gaan nog even denken of we der nog een x laten scannen. Als we der nog een x laten scannen is het maandag. Kan ze het weekend even wennen aan de nieuwe stal. Al zit alles volgens mij wel goed, want de gedragsveranderingen zijn nog duidelijk zichtbaar. Paardje was heel onderdanig en nu is ze redelijk dominant.
Peeps heeft een draadwond links achter pff.. Waarschijnlijk! kootholte ligt nu open.
Mijn merrie is met 16 dagen gescand en wordt aankomende vrijdag (30 dagen) gescand. Dit i.v.m. extra zekerheid vanwege tweelingdracht die ze heeft gehad.