Hmm ik weet niet, ze heeft nog geen melk, maar dat kan zo veranderen. Ze heeft het wel moeilijk. Ze staat weer, langer dan 15 min liggen houdt ze niet vol ofzo
Neon, nu je het zegd zie ik het ook dat haar achterhand voller is, Zinds vand zomerheb ik weer les en hebben we aan der achterhand gewerkt, zijn we inmiddels tijdelijk mee gestopt tot het veulen er uit is.
Vandaag bloed laten prikken voor allergie test, nou de gene die moest prikken was niet echt vriendelijk en heefd dus verkeerd geprikt, toen de naald er in zat kwam er bijna geen bloed uit en heefd ze ff lekker gedraaid met de naald, als gevolg vlinke blauwe plek en erg pijnlijk arm met bewegen.
frenia
Geplaatst: 11-02-10 19:52
nimber: knappe kerel
amandake: ooh! benieuwd naar bibi-uierfoto's
nog geen kind bij joto en aziza...
manueeltje84
Geplaatst: 11-02-10 20:05
Sorry mensjes, ik heb weinig tijd gehad om bij te lezen, zodra ik tijd heb lees ik ff terug. Hier alles goed met de dikke dame, nog 6 weekjes te gaan, schiet al op dus.
Pff vind het allemaal wel spannend hoor. Ga van het weekend mijn merrie 's nachts op stal zetten met een camera op dr snuffert. Wel nog even een camera uitzoeken...
uiltje001
Geplaatst: 11-02-10 22:10
Hier een foto van Dirkje haar dikke buikje!
Joto
Geplaatst: 11-02-10 22:11
Ziet er goed uit Uiltje!
Paulien staat met dr dikke kop vol in beeld, zie af en toe een oor heen en weer gaan..
Wat voeren jullie je merries Casa moet nog maar 5 weken, maar is lang niet zo dik Nou ben ik ook begonnen met mais bijvoeren zodat ze weer wat vetjes krijg
Ehm tja hier zou ik haast zeggen olifantenvoer, aangezien ze hier ook bijna keutels van een olifant uitpoepen, maar weet het niet , Super wortels o.i.d. Of de Drentse lucht doet het um.
Vriendje vertelde gister dat er soms mensen op de kliniek komen met merries drie keer zo dik als Casa, en dan zeggen ze, ja, weet niet zeker of ze wel drachtig is
inderdaad die gekleurde!! €50excl verzendkosten. Is hoofdstel + teugels+ Ierse martingaal Allemaal Full we hebben de kleuren bordeaux rood, blauw en Roze. Oranje ook maar die verkopen we liever als set.
frenia
Geplaatst: 12-02-10 00:24
uiltje: das idd een ferm buikje zie ik nu dat ze pas eind april is uitgerekend?