Conejo en guenivere van harte gefeliciteerd ! Echt heel leuk!
Conejo, ik moest wel even heel goed kijken bij jouw scan. Die van ons zag er heel anders uit, echt een heel groot, schermvullend zwart vlak/rondje( de baarmoeder) met daarin het vruchtje. Maar ik zie het nu bij jou ook !
Imaginaerum
Geplaatst: 05-06-09 21:22
Gefeliciteerd met de drachtige ladies! Wij gaan 15 juni weer hengstig spuiten.
Als het goed is word diesje vandaag gescant!! Spannend, alhoewel ik er bij haar haast vanuit ga dat er niks in zit hoop ik het toch!
Caresse07
Geplaatst: 06-06-09 09:08
Puissance: succes alvast weer voor jou, was niet gelukt dus
Nog niet gehoord of ik de merrie al kan halen, maar verwacht toch vandaag of morgen wel een telefoontje. En dan even zien of ik idd de 22e kan komen scannen
parouscha
Geplaatst: 06-06-09 09:09
Spannend! Ergens wilde ikdat wij ak zo ver waren om haar op te halen en drachtig mee natuurlijk
Ik heb net gebeld, Parous zat net in de hengstigheid maar had nog geen goed ei.
Afwachten, maar nu word het wel spannend
Caresse07
Geplaatst: 06-06-09 09:12
Spannend Parouscha
Ja ik hoop dat mijn merrie deze keer gewoon eens in 1 keer drachtig is, hoeft ze alleen nog maar even heen en weer om te scannen he Maar goed we zullen het gewoon nog even af moeten wachten vrees ik Ik ben helemaal niet ongeduldig of zo hoor
parouscha
Geplaatst: 06-06-09 09:59
Ik ben ook ontzettend ongeduldig hoor! Het is haar 1ste drachtigheid, dus ik hoop zo dat alles in 1 keer pakt, ook omdat ik haar zo graag weer thuis wil hebben.
Ik belde zostraks en toen waren ze net met haar bezig en hoorde ik der hinniken
Hmm sjanty is maar vreemd nu..... Met rijden was zooo vreselijk irritant! Schrikkerig, druk..... Ze heeft een paar km gegaloppeerd maar echt moe werd ze er niet van.
marrlinde
Geplaatst: 06-06-09 12:51
energie over (had maik vandaag ook last van zeg, mense... hij was druuuuk! )
gefeliciteerd voor de mensen met een drachtige merrie
hmm jenny wanneer scan je sjanty?
bij mij is er niets leuks aan hoor, aan de dracht van mn paard wordt weggejaagd in de wei en ze loopt er echt bij van jou heb ik dus ff lekker niet nodig..! hahaha gestoorde merrie! laatst wees ik naar der buik, nou ik dacht dat ik afgeslacht werd, ze wou slaan en bijten naar me echt niet normaal. en dan 2 minuten later het liefste paard van stal uithangen!
Jeuh! Rose is drachtig! Gister 18 dagen. Papa is Sandreo en de moeder van (Black) Rose is Obelisk. Wel grappig, nu wordt Utah dus oma, haha! (ze is net 8 jaar geworden in april). Iedereen die nog in spanning zit: ik duim voor jullie allemaal! En voor iedereen die de merrie ook al drachtig heeft: GEFELICITEERD!