En Pretty eindelijk haar veulen!! Gefeliciteerd!!
En bedankt vanneke voor het melden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
papa dwerg 'flapoor' konijn van mijn oudste zoontje lag een tijdje terug dood in het hok, meisjeskonijn heel eenzaam dus opschudding alom en zoeken naar een nieuwe, gelukkig had amandake eentje op overschot zitten en zoontje hier overgelukkig. nu mocht de nieuwe nog niet in het grote hok van hem want 'zijn' konijn moest nog extra aandacht door een ongelukje wat deze heeft meegemaakt. wil ik gisteren het slaaphok van dat andere konijn schoonmaken (allemaal haren??), ik neem da vast om weg te gooien, friemelt daar t een en t ander in mn hand, slaat mijn hart meer dan 1x over hoor! blijken dat dus baby's te zijn, ik alles weer mooi ingepakt en teruggeduwd en even gaan zitten
afijn na grondig onderzoek merrie en veulen,konden wij weer richting huis(ik mocht haar ook daar laten,maar ik laat haar liever in eigen omgeving bevallen)

Linda heeft het goed gedaan en de nageboorte was er binnen een uur af.
Muzefee, van harte met je veulen !!!
!
.. Denk dat vannacht het alarm voor de eerste keer omgaat, ik verwacht het veulen nog niet, maar je kunt nooit weten hé