lisa6 schreef:heej heej
dit is ulinda ze gaat in februari veulenen:j
ze voelt zich wel dik tussen jullie paarden![]()
[image]
Zoooo ze is echt lekker dik en dat gaat lekker opschieten jij kan echt aftellen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jeddah schreef:Simply heeft nu al 2 dagen achter elkaar op de randen van haar kling een beetje rood achtig korstig viezigheid. Het stinkt niet, er is heel niet veel, maar wanneer ik het weghaal en de volgende dag weer kijk zit het er weer. Iemand een idee van wat dit kan zijn? Haar kling is helemaal verder normaal, ook nog niet slap. Haar banden worden wel wat slap, vanavond tijdens het rosborstelen leek het wel dril pudding.
Ik geloof ook niet dat Lady het beseft dat Jitske haar dochter is. Gelukkig is Lady niet de enige die lelijk tegen haar twenter doet.Citaat:@elady: Lee kan het bloed van haar tweejarige zoon wel drinken! Hij is bijna een jaar weggeweest en is dus zeer zeker afgespeend. Lee is wel de baas, maar naar hem doet ze wel héél lelijk. Ik begin me eigenlijk af te vragen of ze niet wel degelijk beseft dat hij haar vorige veulen is en dat hij bij haar uit de buurt moet blijven omdat ze een nieuw veulen krijgt. Ik weet het niet, maar het is wel opvallend!
Mac schreef:@Jeddah en Phia: ik weet ook niet wat dat is. Lee had het bij haar vorige dracht ook. Het hing meestal aan het onderste randje van haar kling (waar ze ook door plassen, zeg maar. Ik heb het daar maar aan geweten...). Ze heeft het nu (nog) niet. Pepsi ook niet. Het is een beetje rood/doorzichtig, of niet?