SharonIndezz; wat fijn dat het allemaal goed gaat! Lijkt me toch best spannend als je merrie drachtig is en er moet vanalles gebeuren...
M_arjolein; ik weet niet of je het nog leest, maar wilde je nog heel veel sterkte wensen!

Myrthee_; ik heb merries ook nog nooit zien 'nestelen'... Lijkt me wel een schattig aanzicht.
Knolselder; wat vervelend van haar oog... Zijn er al wel opties aangedragen door de DA?
Lyona; Ondanks het nat zijn zien ze er wel heel tevreden uit!

Met Aradia gaat het goed! We zijn verhuisd, hebben de "laatste" scan gehad en het zag er allemaal netjes uit. Organen werden netjes aangelegd, hartje zien kloppen en de navelstreng gezien. Ik was wel ontzettend nerveus, had in mijn achterhoofd toch zitten dat er een kans was dat ze zou verwerpen door de stress van verhuizen. Gelukkig is dat niet het geval! Ze is nu 99 dagen drachtig!
Zag haar laatst wel plassen en nog lang erna knipogen en wat wittige + donkerdere (Geen bruine of rode) urine... Zou ze dan toch stiekem een ieniemienie beetje hengstig zijn ondanks haar dracht? Ze heeft verder geen andere tekenen van hengstig zijn. Of zou het komen door het veulen dat nu iets groter wordt?