Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Setteli schreef:Met mijn Phoebe ging het gisteren toch helaas niet helemaal goed. Ik had haar opgehaald en ik vond haar wat warm aanvoelen. Had ze 38,4. Niet schrikbarend maar wel verhoging. En waarom denk ik dan.
DA weer gebeld en die adviseerde haar maar even binnen te houden. Ze was wel rustig, maar vervolgens wil ze niet eten en niet drinken. Dus slobber gemaakt met veel water en dat ging er wel in. In de avond was de temp wel weer gezakt, maar ze is nu nog niet helemaal zichzelf.
Paar weken terug had ze ook ineens uit het niets hoge koorts (39,5) en was het met een dag weer weg.
Alles bij elkaar niet fijn voor haar en ik weet ook niet wat het met een evt vruchtje doet.
Ik denk dat ik volgende week maar een keer een bloedonderzoek laat doen.
suffie schreef:Setteli schreef:Met mijn Phoebe ging het gisteren toch helaas niet helemaal goed. Ik had haar opgehaald en ik vond haar wat warm aanvoelen. Had ze 38,4. Niet schrikbarend maar wel verhoging. En waarom denk ik dan.
DA weer gebeld en die adviseerde haar maar even binnen te houden. Ze was wel rustig, maar vervolgens wil ze niet eten en niet drinken. Dus slobber gemaakt met veel water en dat ging er wel in. In de avond was de temp wel weer gezakt, maar ze is nu nog niet helemaal zichzelf.
Paar weken terug had ze ook ineens uit het niets hoge koorts (39,5) en was het met een dag weer weg.
Alles bij elkaar niet fijn voor haar en ik weet ook niet wat het met een evt vruchtje doet.
Ik denk dat ik volgende week maar een keer een bloedonderzoek laat doen.
Hebben ze al bloed geprikt?
Paard van mijn vriendin staat in de opfok en ook steeds koliekerig, soms 2 dagen koorts, dan weer een paar dagen niet. Daar is anaplasmose uitgekomen. Een bacterie die wordt overgedragen door teken.
paardje2013 schreef:AM ik had furst dior uitgezocht. Maar via via gehoord dat het wel eens mindere kwaliteit is.
Ik ben wel heel blij met deze keuze de extra kosten zijn inderdaad wel jammer maar goed ik bespaar al op de voorijkosten van de dierenarts door mijn scan pakket haha.
absque_dubio schreef:Cynthia weer precies zoals het hoort, in het weekend met feestdagen.