moehoe weer een gemist, mis ze bijna allemaal tegenwoordig! En idd cam is erg overbelicht, ook als het daar nacht is, volgde deze merrie al n tijdje...maar veulen ziet er iig gezond uit zo op t eerste gezicht!
Zo zeg, lang geduurd voordat ik dit topic weer vond. Maar ik ben er, en zal vanaf nu weer elke dag BarnAlarm aan hebben Of ik hier mee post is een 2e, maar ik zal mijn best doen. Hopen dat ik weer vele geboortes mag meemaken ^^
Shet?? ik denk dat de eigenares dat niet zo leuk gaat vinden Al lijken ze wel op shetlanders als ze in hun wintervacht zijn & niet op 'showconditie' hoor
Cchanny
Geplaatst: 28-02-12 22:59
Ik wil der baarmoeder en eierstokken
jolandje
Geplaatst: 28-02-12 23:09
agossie, we gaan toch niet met z'n allen dat kleine ukkie verdelen he? nee een shet is ze niet , ik neem aan dat het een american miniature horse is , knap veulen, maar ook een knappe mama, die mag ook wel bij mij komen wonen
MarijeR
Geplaatst: 28-02-12 23:30
Het is idd geen shet De moeder is echt een hele goede fokmerrie en de vader van het veulen is echt prachtig. Ik ben meerdere keren bij Merry geweest om daar paardjes te bekijken. Ze fokt echt goede showpaarden.
SayaJones
Geplaatst: 28-02-12 23:57
Cchanny schreef:
Ik wil der baarmoeder en eierstokken
He oliebol, had ik daar nou maar eerder aan gedacht!!
Shet?? ik denk dat de eigenares dat niet zo leuk gaat vinden Al lijken ze wel op shetlanders als ze in hun wintervacht zijn & niet op 'showconditie' hoor
Sorry!!!
Teigetje008
Geplaatst: 29-02-12 19:35
MarijeR schreef:
Cchanny schreef:
Die is echt heel leuk
Zullen we der stelen?
Ik weet waar ze woont
wanneer gaan we??? Moet ik alleen nog even op zoek naar een grote koffer