adana diarree balen zeg laten we hopen dat het meevalt verder mooie veulens en een merrie die vervelend doet tegen haar veulen inderdaad misschien ergens pijn hier inmiddels doorzichtig vocht uit haar uier maar met een witte gloed bij wieneke althans candy heeft alleen wat zucht
heb n rekenfout gemaakt bij het uitrekenen van de datum van Ruubs. Volgens die calculator op de 1e pagina zou ruubs al 327 dagen zijn ipv 321, valt dat even goed mee.
Joto, wat was de laatste dekdatum van Greet vorig jaar?
Cynthia82
Geplaatst: 17-02-11 21:36
SA; gefeliciteerd!! Weer een merrie!! Houden jullie er wel eentje over voor mij?
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 17-02-11 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Magic_Ice
Geplaatst: 17-02-11 21:46
SA Gefeliciteerd met jullie merrieveulen!!
inkepink schreef:
SA vanharte!!! zou het een merriejaar zijn? Hoop van wel, daar ik graag een opvolger voor folie wens
Ik durf het bijna niet te zeggen... maar... ik.... hoop.... dat... ook....bij 2 van onze merries.
Kitzbi nog mooi in model!
Marrlinde gefeliciteerd met je verjaardag!
AZ, wat jammer dat Hala niet altijd aardig is...hopelijk gaat het gauw over en heeft het een oorzaak.
Steffi, lijkt erop dat je merrie binnenkort gaat bevallen... Ze hoeven niet altijd veel uier te hebben, heb hier ene merrie die echt een verschrompeld uier had toen haar veulen geboren was, maar gek genoeg kreeg hij voldoende te drinken. Op de foto lijkt het nog niet echt serieus, maar zou haar wel in de gaten houden ivm de gele stopjes en glans op het uier.
Onley, leuke foto! Adana wordt al een mooi paardje!
Essiesilly, Highlight ziet er goed uit!
Uier voor Peeps!! jey er komt grote vooruitgang
Sharani, wat een vacht zeg!! ben benieuwd wanneer ze haar veulen krijgt!
Bacardi met verlof!
Hier kunnen de paarden in de winter het land helaas niet op, laag land en ze lopen anders alles aan gort en daar krijg je nooit meer mooi gras op, tenzij je elk jaar opnieuw inzaait maar dat is geen doen met zulke grote weides. Ze staan hier in de winter op steenpaddocks, kunnen ze toch lekker buiten zijn overdag en ook geen gedoe met mok door nattigheid, geen vertrapt hooi.
Venus heeft vandaag besloten dat ze met verlof wil. Bij het opzadelen begon ze te flemen, dat is bij haar het teken dat ze niet meer wil. Dus voor haar alleen nog wat licht longeerwerk en wat stappen zonder zadel. Ze kan helaas nog niet volledig met verlof omdat ze een zwak achterbeen heeft die getraind moet blijven zodat ze het eind van de dracht goed kan volhouden. Is 6 jaar geleden in elkaar getrapt waarbij ze een soort blijvende blessure heeft opgelopen in haar heup, was daarna niet meer geschikt voor topsport maar loopt nog prima lange recreatieritten uit.
Al_Zawraa
Geplaatst: 17-02-11 21:46
Geen AZ maar SA he dames, die heeft een merrieveulen
Gefeliciteerd met de mijlpaal Bij peeps zit er idd grote vooruitgang in. Hopelijk heeft de arme merrie morgen niet te veel last van der tong, dombo beet op der tong.