Zou wat zijn 2 merries bevallen in een nacht, scheelt wel een hoop slapeloze nachten dan. Veulen van KZ (net gemist de bevalling helaas, wel de nageboorte gezien) is lekker dartel. Alleen blijft KZ maar graven met haar voorbeen steeds.
Ik gister en vanmorgen ook, was een hoop geboren van de dames die ik al dagen in de gaten houd. Ach ja komt vanzelf wel.
Gem
Geplaatst: 04-02-11 14:30
Denk dat KZ nog wat last heeft van naweeën, vandaar dat graven. Steph hield haar zojuist vast, zodat het veulen ging drinken. Dat drinken heeft weer een positieve invloed op het krimpen van de baarmoeder.
Dames hou het even ontopic en over de cams. De vader kun je vinden op de site van Elements.
Dit topic is bedoeld voor praat over wat er op de cams te zien is en de updates, niet voor praat over de afstamming of over hoeveel merries je al gezien hebt.
Mag ik hier even wat vragen? Ik kijk vaak op marestare, maar welke link gebruiken jullie? Want bij mij komen er geen low/high alerts bij! Terwijl ik jullie hier zie praten over geboortes enzo.