hier is t juist ondersom merrie is heel knuffelig en rustig
Bren79
Geplaatst: 04-06-09 19:10
hiboune schreef:
hier is t juist ondersom merrie is heel knuffelig en rustig
Hier geldt hetzelfde bij Mana wisten we het ook omdat ze supertevreden uitkeek(Is mana haar 2e veulen), en bij Reemp dus dat die ook veel knuffeliger werd en ook dromerig(Is reemp haar 1e veulen) van Ninet weten we komende zondag of ze ook anders is qua gedrag omdat we haar dan weer ophalen(ook voor haar het 1e veulen)
Tijd niet geweest pc deed raar. net alles bij gelezen wat gaat het hard hier, zo te lezen heefd het mooie weer van de afgelopen tijd de meeste merries goed gedaan, las dat er veel drachtig zijn, iedereen gefliciteerd.
Rest succes met proberen en wachten.
Margriet ik zal voor je duimen dat het dit jaar wel goed gaat.
Mijn merrie word morgen om 10 uur gescand, ben heel zenuwachtig er voor. Mijn gevoel begind nu ineens te twijvelen of ze wle drachtig is, maar dit had ik vorige keer ook.
Ik merk aan mijn merrie niet echt of ze drachtig is of niet, maar deze merrie heeft gewoon altijd een fijn en knuffelig karakter en wordt ook niet sjaggie als ze drachtig of hengstig is of zo. Echt een supermerrie (behalve dat ze niet toont dan he ).
@ Conejo, Dat had ik ook hoor! Ik wist zeker dat mijn merrie drachtig was, en toch voor de scan werd ik heel zenuwachtig en begon ik te twijfelen. Succes in elk geval, en ik hoop op goed nieuws!
PJ: hier ook, merrie's veranderen eigenlijk niet van gedrag en tonen ook geen hengstigheid. Soms denk ik ander gedrag (nòg knuffeliger) te merken maar dan zeg ik mezelf maar weer dat ik het mezelf inbeeld.
Ja ze is drachtig, da kwam en vroeg wat voor kwam ik ook al weer, ik dracht scannen, hij oeps is het goed dat ik over 30 min weer terug ben, echo apparaat vergeten... Mijn zenuwen werden alleen maar erger, maar gelukkig is ze drachtig op 26 juni weer scannen.
En ook olga is drachtig! De DA gaat uit van 20 dagen!! Ik reken altijd 335 weet iemand toevallig dan wat de uitgerekende datum zal zijn. Daar ben ik niet zo goed in haha. En waar moet ik het doorgeven zodat ze op de lijst komt te staand?
pretty
Geplaatst: 05-06-09 14:28
gefeliciteerd jij ook! Gaat vlot hier nu met de merries