ze is er best blij mee he? ach gus, die kleine ziet die uier steeds voorbij komen en dan loopt ze weer een rondje
Steefjevos
Geplaatst: 29-01-09 16:24
Ik kan geen Alert geven maar:
Het is midden in de nacht daar en het veulen van Sissy is zijn dekentje bijna kwijt. Het hangt alleen over zijn hoofd. Als moeders er nu op gaat staan, of hij blijft ergens aan hangen kan dat erg gevaarlijk zijn. Hij staat nu te drinken volgens mij. Er zitten geen beentjes doorheen, hij kon wel opstaan.
Jammer dat ik de schaapjes weer gemist heb! De vólgende bevalling dan maar? Ondertussen zijn er bij Goodmans&Sons ook weer geiten bevallen, maar hun cam is beetje dood...
Steefjevos
Geplaatst: 29-01-09 16:24
Ok...net met paar flinke bokkensprongen is hij zn dekentje kwijtgeraakt Het ligt nu dus wel in de stal :S
Nicole288
Geplaatst: 29-01-09 17:13
steefje: kun je geen low alert geven? en je bent wel lid? is het dan zo dat je met 3 gebruikers samen een low alert kunt geven? (ipv een high zoals gedacht werd)
het is daar trouwens licht nu hoor en er kwam net iemand de stal in. baby maakte een paar leuke bokkesprongen
Nicole288
Geplaatst: 29-01-09 17:20
weer een labbie:
Hey Everyone! Katie had her temp drop and is having some small contractions this morning. She's in the box and if you notice anything and we aren't there please call! We are expecting 5 chocolate puppies maybe a 6th. I'll try to update sexes as they are born. We'd love the extra eyes on her as I have a few things that I need to do today (here at the house but away from where Katie is). Thanks Desirae Neverest Labs
Ik drukte op een Low Alert al eerder bij het veulen van haar, want toen kwam hij niet omhoog omdat z'n benen in het dekentje vast zaten. Er stond toen in mijn scherm: "you're not authorized to give an alert". Moet je ingeschreven staan per cam ofzo? Via de e-mail ben ik geregistreerd, ik kan ook posten bij het forum van de merries e.d. Ik weet dus niet wat je moet doen voordat je een Low of High af mag/kan geven.
Ik heb de Labrador nu ook aanstaan, chocolade kleur is heel duidelijk te zien. Wat een tepels heeft ze ook al! Ze zal wel binnen de 24-uur bevallen (ook gezien de temp-drop). Voor nu lijkt ze vooral te genieten van haar slaapje.