gefeliciteerd september!!! wat een lekkerding! ***************************************
Ik kom net bij hiba vandaan heb daar ruim een uur gezeten.. dit doe k al een weeklang en nu was ze totaal anders al de vorige 7 dagen.. toen k aankwam lag ze al languit..stond daarna wel op..dan ga k erbij zitten en komt ze er altijd rustig bij staan zo ergens bij mijn benen..maar nu stond ze echt tegen me aan met haar hoofd op mijn schouder..ze was onrustig stond te graven en beentje te geven naar mij.. ze heeft ook de hele stal zo een beetje zelf opgeschud volgens mij vond ze t tijd voor een nieuwe inrichting toen liep ze naar buiten 2 drolletjes en weer terug..happen naar de buik en ook een vrij snelle ademhaling..12x per minuut nou nee denk eerder 20 of meer.. daarna ging ze plassen..heel kort en t was echt gewoon geel en stonk enorm! wat kan dat zijn zo geel?normaal? normaal dommelt ze ook in als ze staat oogjes dicht nu de hele tijd ogen open..raar.. en t veulen was enorm bezig..ook mag k opeens niet meer aan haar uier komen sinds ie vanmiddag zo hard is..zal pijn doen denk.. sorry voor t lange verhaal maar vond t maar gek hoe ze nu doet.. ik zal wel spoken zien nou medewakers succes he!
@September: Gefeliciteerd met de knappe jongen! Hij ziet er in ieder geval erg stoer uit @Odessa1: Zit vooruitgang in dus! Spannend hoor!
Nou, hier ook voor het eerst nieuws. Gisteren hebben we de camera opgehangen, moeten alleen nog de kabel trekken van de schuur naar huis. Maar mevrouw heeft blijkbaar de camera gezien en denkt: goh, het is tijd, want vanmorgen had ze voor het eerst uiervorming. Denk dat het na vandaag op het land weer weg zal zijn. Ze moet nog even, maar haar lichaam is zich iig al aan het voorbereiden.
Richtje, ik heb ook flexibel vrij. Eigenlijk vanaf volgende week maar als het veulen er nog niet is ga ik wel mooi halve of misschien wel hele dagen werken. Het weer wordt prut anders zit je maar bij huis.
Leuke foto TabeR! Er is toch niets mis met een martingaal.
Goofke, ik heb Spielberg ook niet in het echt gezien. Ben afgegaan op omschrijving. Ik heb ook niet genoeg verstand ervan om een hengst bij de merrie te kiezen. Ben ook afgegaan op advies van Nijhof. Ik wou eigenlijk volgende week naar de hengstenshow van Nijhof maar weet niet of ik zolang van huis kan/wil als het veulen er nog niet is. Het is ongeveer drie kwartier rijden voor ons. We hebben wel een oppas (moeders) maar die heeft niets met paarden.
Falona, is het niet zo dat je dat het beste al in de eerste dagen kan doen, moeders zonder veulen even in de bak?
September, gefeliciteerd!! Balen zeg, de hele tijd ben je er geweest denk je nu even niet en dan komt het. Maar goed , belangrijkste is natuurlijk dat alles goed is gegaan. Best goede foto’s voor telefoonfoto’s zeg. Lekker ding.
wel de hele nacht een onrustige hiba gehad.. om gek van te worden! grrr zo weer uitmesten daar en weer kijken..was er om 6 uur voor t laatst.. pfff hahaha
September gefeliciteerd Wat een lekker mannetje Nou hier alles goed Yashilha is vandaag jarig,ze is 13 geworden gevaarlijke leeftijd voor een paard wat altijd ongeluk heeft
Peetorlan wat een leuke foto's Vind het zo'n gaaf gezicht die huppelende veulens Odessa dat gaat opschieten nou Hiboune balen voor je geen veulen,wie weet vandaag