Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb ook jarenlang kleurdwergen gefokt voor de tentoonstellingen, inmiddels wegens tijdgebrek zijn er maar 3 meer over. Heb zilvervos zwart en blauw, blauw en blauwgrijs gehad.
.
Maarja, ik heb een eigen hengst, dus de keuze hier is niet zo moeilijk
(Ik zou denk ik voor Chakotay of Shampoo Boy gaan
Of Misschien toch Bloc, maar dat is alleen maar omdat de Engelsman daar zo over te spreken was, zelf doet hij me niet zo veel
)

Blijft altijd een mooi moment

Ze is zó anders dan vorig jaar, ik denk echt dat ze een merrie gaat krijgen dit jaar

Van de voor of achterkant is er ook niet veel te zien dus geen foto van gemaakt. 
Het valt nog wel mee, maar ze is pas 3.5 maand drachtig.. Van de zomer was haar buik gewoon strak van haar borst naar kont, en ze is niet vet..

Ravina is een 10 jarige fjorden merrie uit OrstaxBrusvein, misschien dat het iemand hier iets zegt. Ze is dit jaar natuurlijk gedekt in duitsland door Ismo, en 25 juni 2007 verwachten wij haar tweede veulentje.

dat doet volgens mij geen enkele merrie haar na 
maar aan de andere kant is het natuurlijk knap lastig, zeker voor het paard en al helemaal naar het einde toe 
ook al aan namen gedacht?
vind die buikfoto's daarmee altijd zo raar 

ik kan er maar niet aan wennen 
*

maar ik heb geen verstand van fjorden
*

Maar het gaat niet zo goed nee.. Maar de foto's zijn echt heel slecht.. vooral die van Spirit
Maarja, donker + bijna lege batterij + marlijn die er geen tijd voor neemt kan je niet veel van van verwachten 
Voor Maddox stond bijv. ook Milo op het lijstje, maar dat paste er niet bij. Toevallig kochten we daarna Meagan en bij Milo stond het weer wel
Merrienaam is voor Missy wel al bijna zeker
Alleen lijkt het misschien een beetje teveel op Meagan, dus we twijfelen nog een beetje
Spirit haar veulen zouden we als het een merrie was Blossom noemen, maarja, nou hebben we een nieuwe merrie die we zo genoemd hebben
Ach, ik zie het wel als de veulens eruit komen 
) Maarja, wie weet is Blossom wel in April uitgerekend
Je moet maar gewoon wat langer blijven hangen dit jaar in dit topic
Spirit niet meer, en Missy 2 keer in de week ofzo.. Maar de laatste 3 weken niet omdat ik er echt geen tijd voor had.. Deze week wel hoop ik! 

Heb examen dit jaar in Mei, als er dan een veulen geboren wordt komt daar niet veel van terecht ben ik bang 

*hoop ik*

) Laatste rit met Tinkerbell van 14 en 15 oktober

)

Ik wil met Meagan toch ook wel eind april begin mei beginnen dit jaar
Half Maart is alleen niet echt ideaal, kan flink koud zijn nog dan! Ik denk dat het juist wel fijn is als je je vooral op Angel fixeerd
Tegen de tijd dat dat veulen geboren is hoeft Tinky nog maar een maandje, dat is zo voorbij! 
Heb ik eerst tijd om de beginselen aan het veulen van Missy te leren, en heb ik daarna alle tijd van de wereld voor het kind van Spirit. Ik heb al vakantie vanaf 1 juni, dus ik heb écht alle tijd! 
Maar ze wíl niet meer gereden worden, en ik heb er toch amper tijd voor.. Laat haar dan maar blij zijn in de wei/paddock
Missy vind het wel heerlijk om gereden te worden.. Maar die kan je ook gewoon na 3 maanden zo weer oppaken met waar je mee bezig was.. Spirit niet, die moet je echt opnieuw inrijden dan
Ik probeer Bryan zo'n 5 keer in de week te rijden.. Als ik dat haal ben ik erg gelukkig!
Dus dan vind ik het ook niet echt de moeite waard om haar daarmee te gaan zitten pesten.. Nouja, we zien het wel! Ik hoop wel dat ik een maand te horen krijg, want het is natuurlijk wel een maiden 
*
ze ziet er goed en gelukkig uit!

Vond het baasje niet leuk 
* 

KootMiraDrum schreef:Tjee, zal ik ook maar meedoen? Heb alleen 1 probleem, Mira's buik is met 11 weken ietwat groot, zo groot als 11 maanden...
_Marlijn schreef:Leuk! Van wie?

Dreeke schreef:_Marlijn schreef:Leuk! Van wie?
Het wordt een kruising, ze is gedekt door een fries, het was wel een bewuste keuze
van de eigenaresse, ik ben zelf persoonlijk niet zo voor kruisingen maar ja ieder zijn keus.

Ze heeft ook echt wel een mega staart, zo zonde als die helemaal vol bagger zit.
Vinga ziet er goed uit! Jij kan in april lekker samen met de eigenaar van de tinker nagels buiten op stal!
: