ja, ik las het ook, dat is wel heel apart vind je niet.Zouden ze daar zelf niet op komen? Blijkbaar niet.Je wordt nog beroemd Cody!
het is mij ook gelukt om een filmpje ervan te maken. Ik zal het eens gaan uitproberen op de andere merries die ik nog heb staan (Macy? Copper? )Dank je Cody voor het zetje in de goede richting. (en jewel ook natuurlijk)
Zo ben weer bijgelezen Jammer dat ik Jewel heb gemist, maar leuk dat ik het toch nog kon zien op het filmpje!
ja hoor even uit en hop Jewel is bevallennou ja volgend jaar komen mijn hafdames ook op inet kunnen jullie me wakker bellen
Cody schreef:Ja, Dar houdt een modeshow, ze draagt nu het tweede pakje binnen een half uur (Jewel is bevallen )Zou haar outfit net zo populair worden als het spijkerjack van Maxima???
Jewel heeft mooi gewacht tot ik weg was Goed dat je gebeld hebt mam.En ja, Dar klinkt heeeel slaperig als ze net wakker is, dat weet ik nog van toen ik haar belde toen Stephanie veulende
thanks wat een onwijs leuk filmpje zegnou ik wil nu weleens een keer geluk hebben want er is er nu weer 1 minder op het lijstje
He wat jammer dat ik Jewel gemist heb. Bedankt voor het filmpje, zo heb ik het toch nog een beetje mee kunnen maken.Weet nu alleen even niet meer naar welke merrie ik nu moet gaan kijken.
ja, natuurlijk Dolly en Crystal en Muis, maar er is niet veel te beleven, de meesten staan buiten en dan is de cam uit.