Dank jullie wel iedereen. Ik zal dit topic gaan verlaten. Ik wil jullie heeeel veel succes wensen met de drachtige merries en ik blijf het stiekem wel een beetje volgen!
Ponytante
Geplaatst: 10-09-24 16:39
Dan lees je dit misschien niet meer, maar alsnog sterkte, wat een kl0te wending .
Knolselder. Dat is minder nieuws. Heeft ze het aan allebei de ogen. Ik heb wel eens gehoord dat dit heel pijnlijk kan zijn. Fijn dat de rest nog allemaal drachtig is!
Wat klote zeg Knolselder. Bij sommige mensen os het toch best goed onder controle te houden. Ik hoop voor jou dat dit na deze aanval ook zo zal zijn.
Zijn er trouwens anderen waarbij de merrie al 'nest'? Wij zitten nu over de 140 dagen en mijn merrie is al lekker nestjes aan het bouwen in haar box. Dit houdt in dat ze al het stro tegen de wanden aan duwt zodat dat 'zacht' en beschermd is en ze doet stro tussen het hout/tralies afscheiding hangen. Rot werk om elke dag weer recht te trekken maar vind het zo schattig.
SharonIndezz
Geplaatst: 11-09-24 21:05
Nooit gehoord dat merries “nestelen”? En hier zou het ook niet opvallen, stal is elke dag een grote ellende
Marjolien : Sterkte met het verlies van je merrie ! Hopelijk krijg je alsnog antwoord wat het geweest is. White dream ziet er mooi uit op de foto's zeg.
Hier gaan beide dames goed, worden al mooi rond en zijn happy
nieky1993
Geplaatst: 15-09-24 20:39
Vibabu Fijn dat alles gewoon inorde is. Nu kun je gerust aftellen.
Laylah2002 Aah sneu is dat als ze wat last hebben van de kleine. Hoe is het met je oudere merrie?
Seven wat leuk van je nieuwe merries. Zodra het veulen bij die ene merrie gespeend is zal ze ook wel vlug genoeg bijkomen.
Muronia Wat leuk om te zien en wat een duidelijk filmpje zo
M_arjolein Nogmaals heel veel sterkte met het verlies van je merrie
Mirjamalvaro Balen dat chablis en Blossom niet drachtig zijn. Gelukkig zit alles wel goed bij de andere 2 merries.
Zebrastreep Fijn dat alles inorde was
Sharonindezz Hoe is het inmiddels met je merrie na het trekken van d'r kiezen? Ik voel meestal voor de uier als eerste beweging. Meestal ergens tussen 170 en 200 dagen dracht
Am_horse Wat een leuke foto's van WD
Knolselder Fijn dat de dames mooi drachtig zijn maar wat balen van Wiske. Weet je inmiddels al meer kwa behandeling?
Myrthee wat apart van het "nesten"nog nooit gezien hier maar idd wel schattig
Hier hebben we 2 weken geleden een zonsondergang shoot gehad met papa in spe. Ben helemaal verliefd op de foto's
Mijn merrie voelt zich al wel een stuk beter, eten gaat weer goed, en ze is fit, glimt als een spiegeltje 27 sept moeten we weer terug naar de kliniek voor controle en het verwijderen van een plug, die nu in het gat in haar kaak zit, dus dat is nog ff klote, maar al met al lijkt het beter te gaan.
Ze is morgen 130 dagen drachtig, dus nog heel ff geduld dus voor ik wat ga voelen hopelijk, buikje verandert wel al echt, dat vind ik mooi om te zien
Nieky Ja we hopen het, haar veulen is nu 4 maand dus die mag volgende maand afgespeend worden. Ze komt gelukkig al goed bij
Wat een mooie foto's
Sharon fijn dat je dame goed gaat Ze ziet er goed uit zo prachtige appels
Lyona
Geplaatst: 16-09-24 12:19
Ik heb de afgelopen tijd veel tijd gehad voor bokt, maar lees wel mee met jullie verhalen! Ik hoop vanaf nu weer wat actiever op iedereen te kunnen reageren.
Marjolien, wat vreselijk, heel veel sterkte!
Knolselder, oei dat klinkt niet goed met Wiske, hopelijk is het te behandelen. Mijn merrie Ice heeft het ook gehad) aan een oog, helaas is dat oog uiteindelijk verwijderd (nog voor ze bij mij was).
Sharon, wat ziet je merrie er prachtig uit!
AM, wat een plaatje is het toch Ooit kom ik voor een van mijn merries bij je vragen, ik vind hem echt zo knap
Nieky, wat een gafe fotos, geweldig gaaf dier is het ook
Met mijn 4 dames is het ook heel goed, ze beginnen echt al mooie buikjes te krijgen Fotos van een paar dagen geleden, lekker vies en nat Jona 127 dagen drachtig (en al echt bol )