Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mariska15 schreef:ik weet dat jullie mij in dit topic nog niet gesproken of gezien hebben maar het is nu toch maar tijd om wat te gaan zeggen. ik volg die cameras bijna allemaal ieder dag heeel lang.. en als ik iets mis dan ... Grrrrrr
ik hoop zo dat er nu wat gebeurd, ik ben zo moe, maar ik wil er niet aan denken om iets te missen maar het zijn mijn eigen paarden niet eens ofzo maar ja.. beetje vaag.. maar oke
ga zo toch mmaar slapen weltrusten alvast
ThePast03"]
[quote="Mariska15 schreef:ik weet dat jullie mij in dit topic nog niet gesproken of gezien hebben maar het is nu toch maar tijd om wat te gaan zeggen. ik volg die cameras bijna allemaal ieder dag heeel lang.. en als ik iets mis dan ... Grrrrrr
ik hoop zo dat er nu wat gebeurd, ik ben zo moe, maar ik wil er niet aan denken om iets te missen maar het zijn mijn eigen paarden niet eens ofzo maar ja.. beetje vaag.. maar oke
Mariska15"]
[quote="ThePast03"][quote="Mariska15 schreef:ik weet dat jullie mij in dit topic nog niet gesproken of gezien hebben maar het is nu toch maar tijd om wat te gaan zeggen. ik volg die cameras bijna allemaal ieder dag heeel lang.. en als ik iets mis dan ... Grrrrrr
ThePast03"]
[quote="Summertje schreef:Haha de fokker van mijn merrie is ook aan het meekijken, die zegt komt zo, haha ben benieuwd!