Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Finn, gedragsverandering kan soms zelfs al voorkomen op dag 1.
1 van mijn merries is dit jaar haar veulen verloren (dood geboren - redbag) en die was echt helemaal overstuur! Verdrietig, van slag, boos, nijdig en pishengstig!! Ik ben haar toch maar gaan dekken en na het dekken was de rust wedergekeerd. Ze was ineens weer zoals ze was voordat ze het veulen verloor....... Ze bleek ook netjes drachtig
Vulina schreef:Ik ga ook eens een update plaatsen, over de eigen paarden
Wirosa - drachtig van Zapatero voor 28 febr
Liene - drachtig van First Class voor 21 Maart
Avalon - gedekt door High Five - 28 juni scannen op dracht - 2de poging
Nien - volgende week pg spuiten, na 6 x spoelen en flushen is ze eindelijk schoon... Dekken met High Five of Just Wimphof
Uriant - gisteren gedekt door Jardonnay. 2de poging
Zieox - eergisteren gedekt door Totilas. Zij wordt gespoeld voor embryo transplantatie op 8 dagen. Mocht dat slagen dan wil ik nog graag Just Wimphof/Total US bij haar, ook voor de ET.
Finn__ schreef:Jullie gaan echt hard! Van veel dingen heb ik nog geen verstand hoor dus ik lees graag mee.
Wat een gave haf heb je Leonie!
Gefeliciteerd Linda en Murosch!
Ik heb het idee dat mijn merrie een gedragsverandering heeft. Zou dat al kunnen bij 65 dagen dracht of is dat wel heel snel?
xPenny schreef:xLeoniee
Mooie hengst!
Ik heb een hele periode Liz Arachon gereden en een aantal keren Liz Wonderland en Liz Stolzalm.
Ik ben zelf niet zo in de Haflingers, was toen in die tijd een hele omschakeling voor mij..![]()
Wat is je bedoeling met het veulen?