iemand een ideetje om dit af te leren? Dacht zelf een antbijtmiddel, maar een die niet schadelijk is voor veulens? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iemand een ideetje om dit af te leren? Dacht zelf een antbijtmiddel, maar een die niet schadelijk is voor veulens? 
maarrrrr het is klaar, verf moet nog een beetje drogen en dan staan Lies en Roos vanaf morgen apart.
dus dat doen we morgen...
Mopjemop schreef:Mick kauwt soms al op mams haar staartiemand een ideetje om dit af te leren? Dacht zelf een antbijtmiddel, maar een die niet schadelijk is voor veulens?
en heb nog 2 maanden de tijd.. vorige dracht had ik al namen toen ze pas 4 maanden drachtig was haha
moet toch nodig eens aan de slag, mocht iemand nog iets leuks weten met een M? (Moeder maquavinci vader Modem)
ik ben weeral de helft kwijt
love them

Nee sorry, weet echt niks. Medici, naar de vroegere koningin van Frankrijk? Sorry, kijk beetje teveel Reign de laatste tijd
dus ik denk dat het per veulen vooral erg verschillend is... 
gelukkig is het daarbij gebleven en is het niet verder gegaan..
nu maar hopen dat dit veulen er keurig af blijft, het is net weer helemaal mooi bij gegroeid
maar bij echt lange manen lijkt het me wel vreselijk zuur als dat wordt gesloopt door t veulen
helaas echt geen flauw idee wat daar tegen helpt.
kom veulens tekort
gelukkig is het allemaal weer aangegroeid
Elmars_Floor schreef:pretty schreef:Niemand vindt mijn pony's leuk.
Mijn merrie is in dit topic ook geen Hot item hoor![]()
hoor weleens van vrouwen dat ze de dracht zo leuk vinden, misschien vind Dione dat ook en rekt ze het daarom gewoon hihi. Ik plaag je maar, hoop dat ze gauw een gezonde baby geeft

Maar hier toch even een filmpje om een idee te geven