[HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mopjemop

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:18

Mick kauwt soms al op mams haar staart :( iemand een ideetje om dit af te leren? Dacht zelf een antbijtmiddel, maar een die niet schadelijk is voor veulens?

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:25

Pretty, ik vind jouw pony's ook leuk hoor! En EF, ik ben ook fan van jouw Arabische dubbelganger van Lies ;)

Caesar wat is ze lekker dik!
En hier is één twee dagen na mn moeders verjaardag uitgerekend en de ander één dag na mn nichtje. Dus ik ben benieuwd.

Verder heb ik de afgelopen dagen echt niet kunnen volgen/bijposten.
Hier behoorlijk in de stress gezeten omdat degene die zou helpen met de kraamstal er iets gemakkelijker over dacht dan wij :o maarrrrr het is klaar, verf moet nog een beetje drogen en dan staan Lies en Roos vanaf morgen apart.
Wou zelf vandaag de camera's ophangen, had ze gisteren wel geprobeerd, maar toen was het nog niet klaar. Maar stress, inspanning en mijn krakkemikkige lichaam gaan niet zo goed samen :o dus dat doen we morgen...

Oh en Roos zit vandaag ook op 300 dagen *\o/* *\o/*

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:28

Mopjemop schreef:
Mick kauwt soms al op mams haar staart :( iemand een ideetje om dit af te leren? Dacht zelf een antbijtmiddel, maar een die niet schadelijk is voor veulens?

Hertshoornspray

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:28

Mopjemop, of het schadelijk is voor veulens weet ik niet.
Maar ik heb ooit eens antibijt bij Bo in haar manen gehad, maatje beet ze af. Maar man dat was echt een eenmalig iets. Werkte wel, maar moet je daarna de manen uitborstelen. Dan komt dat als een soort stof vrij wat je inademt. Ik stond echt te kokhalzen, zo bitter als wat.

Onlangs ook bij een paard van een stalgenote gespoten. Die had net een nieuwe deken en besloot opeens dat die maar stuk moest. Stond er de hele tijd op te bijten. Maar die stond het er gewoon af te likken....... veel vies kijken, flemen en hoppa weer likken eraan. En dat bleef ze doen 8)7

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:30

Mopjemop schreef:

Ik ben ook wel benieuwd naar tips! De manen van mijn merrie komen tot aan haar knieën en zitten dus altijd in een vlecht. Ik vrees dat dat straks voor een bang ook heel verleidelijk is om op te knabbelen.

Wat namen betreft ben ik trouwens heel blij dat je bij het kfps 3 letters krijgt, heb je toch weer wat meer vrijheid. Al waren de namen hier vrij snel bedacht :=

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:35

Hmm ik ben ook benieuwd naar een anti bijt middel wat werkt, wat niet schadelijk is en waar je niet van gaat kotsen :P

Kwa namen heb ik dus echt nog helemaal niks :+ en heb nog 2 maanden de tijd.. vorige dracht had ik al namen toen ze pas 4 maanden drachtig was haha :') moet toch nodig eens aan de slag, mocht iemand nog iets leuks weten met een M? (Moeder maquavinci vader Modem)

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:41

EF ik ben ook helemaal weg van jouw schoonheid hoor

natuurlijk het gaat hier zo snel dat reageren bijna onmogelijk is geworden en je dus selectief reageert op wat nog is blijven hangen en das meestal het laatste wat is gelezen heb :o ik ben weeral de helft kwijt -O-

zag wel een mooie kiki buikje

knappe palo tobiano
en bewegingfilmpje

bonny's merrie die nu aan de beurt is maar veulen ligt nog te diep, dus we wachten geduldig

Jill daarentegen gaat de goeie kant op

melkstrips verkoopt Robyn nog steeds denk ik

nicole hopelijk nog paar dagen en dan is het veilig

crines en en en en en

mijnlieverd nog niks bij bibi?

wie was er nog bijna?

oh pretty natuurlijk met blubmonstertjes :P love them

hier uier ook een getrokken, beginnen theezakje te worden en er wilt er eentje al uit, nee hoor nog even ~~}>

Afbeelding

filmpje
https://youtu.be/k7Ii8AVl4eE

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:43

Maquadern of Movinci :') :+ Nee sorry, weet echt niks. Medici, naar de vroegere koningin van Frankrijk? Sorry, kijk beetje teveel Reign de laatste tijd :P

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:50

Wings_love schreef:
Maquadern of Movinci :') :+ Nee sorry, weet echt niks. Medici, naar de vroegere koningin van Frankrijk? Sorry, kijk beetje teveel Reign de laatste tijd :P

Haha dankje! Had inderdaad ook al geprobeerd die namen te combineren maar dat is best lastig :')

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:52

Wings_love schreef:

Oei ik weet niet waarom, maar las Mandarijn bij de eerste :+ Is misschien ook wel wat, origineel in alle geval :P

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:58

Ik lees echt alles goed door hoor! Maar echt per dag zoveel paginas reageren ga ik niet voor elkaar krijgen.
Maar ik lees er niet oppervlakkig overheen.

Pretty jouw knapperds vind ik echt leuk. Echt!

Amyz jij schrijft het, ik dacht hetzelfde....
Ik wil best reageren zie prachtige foto's van hele dikke dames en dan weet ik niet meer wie het nu was.
In dit geval bedoel ik dat prachtige schimmeltje dat ons van voren aankijkt... :o :o

Ik ben een halsteralarm rijker *\o/*
Samen met twee cameras zouden we nu toch de bevalling haast niet meer kunnen missen.

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:19

Wings_love schreef:

Oeh medici is best heel leuk! Hier nog een Eeign verslaafde :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:53

Poeh ik denk dat er vaak ook gewoon niet op foto's gereageerd word omdat het iets té snel gaat in dit topic :')

Manen knabbelen.... Hmm ik werd ook een beetje bang gemaakt dat de manen van mijn merrie er aan zouden gaan, vooral met een hengstveulen, maar hij heeft nooit 1 hapje genomen :) dus ik denk dat het per veulen vooral erg verschillend is...

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:01

Tinniie haha nou orginele namen vind ik best leuk maar ik ga mijn veulen maar geen mandarijn noemen :+

iEmmaaa + Wings_love hoe spreek je dat medici uit dan?

linda2008 het is denk ik ook per veulen verschillend, maquavinci haar veulen 2 jaar terug deed het eerst niet, is later pas eraan gaan knabbelen, maar zag het eigenlijk pas toen er al een stuk miste :+ gelukkig is het daarbij gebleven en is het niet verder gegaan..
Maar ik ken ook genoeg veulens die het nooit gedaan hebben :) nu maar hopen dat dit veulen er keurig af blijft, het is net weer helemaal mooi bij gegroeid

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:32

Ik heb me er inmiddels maar bij neergelegd dat mijn paarden alledrie dezelfde plus- en minpunten hebben/hadden, en dat royaal behang helaas niet een van de pluspunten is :') maar bij echt lange manen lijkt het me wel vreselijk zuur als dat wordt gesloopt door t veulen -O- helaas echt geen flauw idee wat daar tegen helpt.

Ik heb al 2 a4'tjes vol met namen := kom veulens tekort :D :')
Is altijd toch ook zo smaakgebonden... en moet ook nog bij t veulen passen!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:36

Ik ken wel jonge veulens die eens wat staart/manen in de mond nemen, maar meestal nog niet zo hard knagen volgens mij.
Meestal doen ze dat volgens mij als ze wat ouder zijn.

Roos deed het toen ze net gespeend was en met Lies in een box stond. Had mn pony's net een week en toen had ik een pony zonder staart :+ gelukkig is het allemaal weer aangegroeid :o

mijnlieverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:43

Nee Fotsy, baby heeft nog geen zin om zich te laten zien -O-.

Nou die van Elsa moet idd nog gewoon ff blijven zitten en die van Bibi moet eruit :P :D.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:49

Elmars_Floor schreef:
pretty schreef:
Niemand vindt mijn pony's leuk. :')

Mijn merrie is in dit topic ook geen Hot item hoor :')

Ik denk dat het er ook maar net aan ligt hoeveel aandacht je vraagt.. :7
Ik denk dat ik, als ik mijn onderschrift weg haal, en niemand mijn berichten terug kan lezen, niemand weet hoeveel, voor wanneer en wat voor merries ik drachtig heb. Maar het maakt mij niet zoveel uit, ben er zelf heel blij mee :P

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:59

BianCatjee schreef:
Tinniie haha nou orginele namen vind ik best leuk maar ik ga mijn veulen maar geen mandarijn noemen :+

iEmmaaa + Wings_love hoe spreek je dat medici uit dan?

Je spreekt het uit als medietsji, is Italiaans. Je kunt ook een aflevering Reign kijken ;) Is zeker een aanrader :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 00:01

Appies en warmbloeds vulina volgens mij vier of vijf?

ik hou het maar slecht bij welk paard bij welk mens hoort, het zijn er ook zo veel haha.

Mijn Arie vrat de manen van Pony op...de broodzak. Begon toen aan haar staart maar dat liet hij maar wat vlug uit z'n koppie toen ze die om z'n oren sloeg.
Zou eens proberen met azijn te werken of eenvoudig antiklit.

Vind je het nog leuk, dat fokken Bonny? ;-) hoor weleens van vrouwen dat ze de dracht zo leuk vinden, misschien vind Dione dat ook en rekt ze het daarom gewoon hihi. Ik plaag je maar, hoop dat ze gauw een gezonde baby geeft

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 00:27

Ik vind het wel knap dat sommige die mega terug lees post kunnen maken..op mijn telefoon lukt mij dat dat al helemaal niet.. :')

Crines

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 00:46

Nou ik dacht laat ik iedereen maar alvast uit zijn lijden verlossen: Ik ben een fokmerrie rijker!!!! *\o/*

Foto's zijn bezig aan het uploaden, dus die krijgen jullie zo dadelijk :):)

peetjjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 00:51

Chips.. Toch een plat slapende pony hahah.. Ben haar beetje in gaten aan houden hoe ze slaapt. Tot 3 keer toe overheerlijk plat gaan liggen!
Dus als die geboortemelder er straks aan hangt weet ik dat ik slapeloze nachten krijg! Afbeelding

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 00:52

Crines schreef:
Nou ik dacht laat ik iedereen maar alvast uit zijn lijden verlossen: Ik ben een fokmerrie rijker!!!! *\o/*

Foto's zijn bezig aan het uploaden, dus die krijgen jullie zo dadelijk :):)

Gefeliciteerd!

Crines

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 01:15

Sorry dat ik echt een egopost doe, maar het is echt een hele zware dag geweest en ik wil graag m'n bedje induiken ;)

Maar hier is ze dan: Z*arcillera *\o/*

Ze is PRE (APTA), 11 jaar, schimmel, 1m54 en drachtig van Jalisco Larios (Campeón de la raza 2014 op de premiekeuring in België) m.a.w. Kampioen van het ras 2014 (over alle categorieën: hengst, merrie, ruin, veulen heen) Het veulentje wordt verwacht op 28 maart 2016. Héééél snel dus al :o

Ze is ontzettend braaf en mensgericht! Echt een schatje. Ik ben al helemaal verliefd op haar <3

de foto's doen het helaas niet :( Maar hier toch even een filmpje om een idee te geven :)

https://www.facebook.com/62637566081450 ... 008069138/

Dankjewel voor jullie enthousiasme en jullie geduld +:)+