Spannend, Ice! Hoe is het vandaag?
Al_Zawraa schreef:Cynthia, begrijp ik nu goed dat Dais eerst niet drachtig gescand is, maar nu na 27 dagen nog steeds niet hengstig is? Dus misschien toch?
Klopt, maar omdat de va een rijpend eitje zag zaterdag, heb ik me een paar dagen geprobeerd niet gek te maken. Tot ik hoorde dat (net) drachtige merries soms toch nog rijpende eitjes hebben. Dais maakt het wel heel spannend nu
En in september is het inderdaad vaak nog mooi weer, dus het waken zal nog niet zo zwaar zijn. Nu maar hopen dat het toch eind oktober mooi blijft voor je babbie.
Vesceron schreef:Cynthia, zou het dan toch?? Begint er wel op te lijken he!! ik blijf driftig door duimen hoor!!
Thanks, buuffie 
Het spannende aftellen gaat nu voor jou ook beginnen 
Succes, Ubimone!
Woogy, hoe is het scannen gegaan?
Dustinlover schreef:Cynt dat word gewoon weer scannen! En dan zegt ja er zit een baby!!
Ik hoop het!!
Dankje, Vientje! 
pretty schreef:joh jullie Nederlanders kunnen maar aan 1 iets denken.
Vanaf nu zal het woord (aan)palend nooit meer hetzelfde zijn
Cynthia

love you back!
En toch stiekem wel spannender en spannender hoor! Het is dat je Kees niet ziet,maar jij zou het vast wel merken aan haar of ze stiekem toch niet drachtig is!
Palend, serieus
Als ik haar zie, weet ik denk ik wel of ze drachtig is. Dat wist ik ook meteen toen ik haar zag bij Ti en Fi, terwijl ze bij Fi net twee dagen voordat ik haar zag voor het laatst gedekt was. Ik wist ook dat Ti een palohengst zou worden en Fi een valkmerrie. Dus ik ben heel benieuwd wat ik nu denk als ik haar zie.
Venthe schreef:Cynthia, jij maakt het wel helemaal spannend zeg! Benieuwd of Dais je voor de gek heeft gehouden, zo wel een grap zijn

wanneer ga je nu weer scannen?
Dankje
Ik wilde graag wat extra spanning in dit topic brengen 
Even aankijken hoe ze vandaag reageert en anders morgen of vrijdag maar weer scannen.
Dat aanhankelijke en hinniken klinkt wel als een goed teken als ze dat anders nooit deed 
Mooie bijleespost, Marije!
Daisy wordt met scannen ook heel licht gesedeerd, ze knijpt zo enorm dat de va er gewoon niet bij kan en dan zeker niets kan zien. Met een lichte sedatie heeft ze er zelf ook minder last van.
Maar goed, dat is dus ook maar twee hooguit 3 keer tijdens haar dracht.
Dankje, Tinniie!