Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Terwijl de merries net moeten uitbuiken 's avonds.

Maar gelukkig hoeft het bij die van jou niet
Gelukkig heeft mijn merrie een vrouwelijke dierenarts met slanke armen
ze loopt och zo enorm druk te maken als we dat niet doen dat het niet eens meer lukt anders en met een klein beetje sedatie is het gewoon meteen klaar. Als dat dagelijks/om de dag moet gebeuren zou ik er anders over denken maar die 1 x in de paar weken dat het gebeurde vond ik het niet erg.
Zelf heb ik nog nooit een merrie hoeven sederen, hoogstens eens de praam op (en heb al heel wat paardjes laten scannen).. Vandaar dat ik het vreemd vind dat ze dat uit voorzorg doen, omdat ik het nog nooit mee gemaakt heb.. xApple schreef:kiki1976 schreef:Hier ook meestal een vrouwlijke da, of een enkele keer een mannelijke met kleine handen (die kans zelfs een shet opvoelen)
Ga je ook naar Slootdorp?
Al_Zawraa schreef:Cynthia, begrijp ik nu goed dat Dais eerst niet drachtig gescand is, maar nu na 27 dagen nog steeds niet hengstig is? Dus misschien toch?
Vesceron schreef:Cynthia, zou het dan toch?? Begint er wel op te lijken he!! ik blijf driftig door duimen hoor!!

Dustinlover schreef:Cynt dat word gewoon weer scannen! En dan zegt ja er zit een baby!!

pretty schreef:joh jullie Nederlanders kunnen maar aan 1 iets denken.
Vanaf nu zal het woord (aan)palend nooit meer hetzelfde zijn![]()
![]()
Cynthia![]()
love you back!
En toch stiekem wel spannender en spannender hoor! Het is dat je Kees niet ziet,maar jij zou het vast wel merken aan haar of ze stiekem toch niet drachtig is!
Palend, serieus
Venthe schreef:Cynthia, jij maakt het wel helemaal spannend zeg! Benieuwd of Dais je voor de gek heeft gehouden, zo wel een grap zijnwanneer ga je nu weer scannen?
Ik wilde graag wat extra spanning in dit topic brengen 

het zou zo mooi zijn!
( sorry kon het niet laten)

)
Vooral omdat ik geen flauw idee heb hoe groot de kans is dat ze deze ronde wel drachtig wordt. Ze is natuurlijk altijd in één keer drachtig geworden. Wat is de reden? Haar leeftijd, puur toeval? Hoe vaak komt het voor dat een merrie van de eerste ronde niet drachtig wordt en van de tweede ronde wel? Ik weet het niet... Duimen maar..