Bij Aziza nog steeds weinig verandering, haar ene speen begint wat voller te worden, de andere kant nog niet. Ze is gelukkig nog steeds helemaal happy, maar eet 's ochtends haar krachtvoer niet meer op. Ze neemt met lange tanden een paar happen, en dan heeft ze genoeg gehad. Gister at ze het voor het eerst 's middags ook niet helemaal op.
Joto, de deken zal de eerste dagen/week wel wat aan de grote kant zijn, maar ze groeien zo hard die eerste dagen/weken, dat het heel snel wel past, en ze er zo weer uit gegroeit zijn. Ze zijn ook erg ver verstelbaar door het klitteband. Ik had vorig jaar voor "ons" veulentje dus een maatje kleiner, en die was er met 3 weken/een maand helemaal uitgegroeid
Toen hoefde ze hem gelukkig ook al niet meer om. Het is ook altijd lastig qua maat, mocht ie echt niet passen kan je hem altijd nog ruilen voor een maat kleiner. Maar ja dan is het veulen er natuurlijk al en heb je hem meteen nodig.
Vorig jaar zag het er de eerste dagen bij "ons" veulen zo uit 
Deze foto is misschien nog duidelijker
Ivystoeter, Hala heeft inderdaad wel pijn aan haar voetje, helemaal nu het land bevroren is, en dan zeker op de wat ongelijkere stukken. Maar ja, ze wil natuurlijk wel naar buiten, ze gaan nu ook niet zo heel lang, want dat vind Aziza niet leuk meer. Ik hoop dat het straks weer gaat dooien.. Het is echt een heel sneu gezicht, maar ja nu weten we in ieder geval wat het is en we kunnen het behandelen, en dan maar hopen dat het snel weer beter wordt.
lucy_1 schreef:Al-Zawraa... Ben benieuwd of je gelijk krijgt met je hengstveulen! Spannend!
Ik hoop het niet