Voor Casa nog een week, dan gaan we voor de 46 dagen scan
Bren79
Geplaatst: 04-06-09 13:51
En joehoe onze derde merrie is ook drachtig Ninette X Lowland Damon rond 21 maart uitgerekend ze was dus al langer drachtig maar DA had toen niks gezien en ze werd ook weer gewoon hengstig(de stiekemerd) Nu is het nog kleine 2 weken wachten of de laatste ook drachtig is
Caresse07
Geplaatst: 04-06-09 13:55
Gefeliciteerd Bren, wat een stiekeme merrie is dat zeg, gewoon al langer drachtig zijn en niks laten merken door gewoon lekker hengstig te worden
Gaat best al goed met de drachtige merries zeg
Al_Zawraa
Geplaatst: 04-06-09 14:02
Iedereen gefeliciteerd met de drachtige merries, dat gaat goed bij jullie!
Lees toch al veel drachtige merries, super!! En voor degenen die zitten te wachten op mooi ei of scan, succes!!
Caresse07
Geplaatst: 04-06-09 15:20
Nou voor de zekerheid even DA gebeld of het "pakketje" aangekomen was en hij was toevallig net met Jus bezig Hij stond d'r benen nog omhoog te houden zei ie (krijg daar altijd accuut beeld bij), maar goed bericht want Haico zwemt goed
nou pj dat telefoontje heb je dus op het juiste moment gepleegd! Duimen dat het pakt!
Caresse07
Geplaatst: 04-06-09 15:32
Ja had niks meer gehoord dus ging er vanuit dat het dan wel goed zou zijn, maar had toch het gevoel dat ik maar even moest bellen voor de zekerheid En idd precies op het juiste moment bleek Nu idd heel hard duimen dat het gepakt heeft
goedenmiddag fokkers Ik laat ook weer even van me horen..... Niet alles bijgezelen maar, gefeliciteerd voor alle drachtige merriehouders en alle ei/scan wachtenden....heel veel succes! Fay wordt maandag gescand op 18 dagen, ik heb zo mijn vermoeden dat er wel wat inzit; geen idee waarom.
merkten jullie aan je merrie vóórdat ze gescand werd al dat ze drachtig was? Zoja, hoe dan? Nouja, nog een paar nachtjes slapen en dan weten we het.....