Maestro heeft ook nog vier andere tinkers bij Siske op de wei gedekt. Bij twee is het niet gelukt. Een een daarvan is toen kort daarna gestorven

Maar allemaal mooie buikjes hier hoor....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vanneke schreef:Neen, kan hem moeilijk testen. Het is in een groothandel dat ik hem wil kopen, redelijk goedkoop. Een geboortealarm voor mini's waar heb je dat vandaan? Ik heb er eens ééntje gezien vanuit Amerika, die moest je aan het halster hangen. Maar was wel te duur voor mij.![]()
Trouwens Meavey, proficiat met Dance, ze ziet er prachtig uit, ik ga heel hard voor je duimen op een zilverappelbont merrieveulentje. Of wou je liever wat anders.
Faniek schreef:@ melanie20
Het ras havanna? Die zijn ook zo mooi. Middenblauw marter vind ik zelf ook erg mooi.
Mijn havanna's zijn dan NHD helaas (nog) niet erkend in Nederland.
@ Chubby
Je komt er nu wel dicht bij he.. geen maand meer. Ik vind de laatste maand altijd het leukst dan zijn ze zo rustig en willen ze vaak (de meeste merries dan die ik ken) knuffelen. Heerlijk
Faniek schreef:@ Chubby
Je komt er nu wel dicht bij he.. geen maand meer. Ik vind de laatste maand altijd het leukst dan zijn ze zo rustig en willen ze vaak (de meeste merries dan die ik ken) knuffelen. Heerlijk
melanie20 schreef:
ja idd middenras....
wil je geen middenblauw voedster der bij dan?
Neonlight schreef:Oei Faniek, niet zo leuk. Heb je al gedreigd dat het bijna kerstmis is?