Sjoert schreef:Die was net ff in beeld Oh..Jaaa ik zag haar! 1 sec Ze wandelt al aardig in de rondje..
maroes schreef:Ik zie dat bij Strohben de cam alleen op Gigi staat,heeft iemand enig idee of dit positief is?Ik zie emmy, en Gigi en Spook, en Annie hoor!
Nienke schreef:Nifty wordt af en toe geflashed Dat moet volgens mij omdat elke cam max 1 minuut aan mag staan (behalve bij de geboorte dus?)
maroes schreef:Ik zie dat bij Strohben de cam alleen op Gigi staat,heeft iemand enig idee of dit positief is?Onee sorry!
Af en toe kijkt Dar wat langer naar een merrie.Vaak kan je ook zien wanneer ze de merries 's nachts checkt.
maroes schreef:Waarom knopen ze de nageboorte niet op?Ach waarom ook wel.. het is toch natuurlijk dat het er nog even aan hangt? * althans.. dit wederom vanuit het koeien perspectief gezien
Ja maar meestal knoop je hem een beetje op, zodat ze er niet op gaan staan, en dan kun je controleren of hij helemaal compleet is..Toch?
snoopy_689 schreef:Ja maar meestal knoop je hem een beetje op, zodat ze er niet op gaan staan, en dan kun je controleren of hij helemaal compleet is..Toch?Dat weet ik dan weer niet. Het klinkt niet logisch naar mijn idee..maar wederom, dat zal wel komen vanwege de toch iets robuustere omgang met koeien..