[Barncam]Kijkcijfer-Kanon Copper

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 07:30

Bear ligt erg plat, al een minuut of 5
Zou me niks verbazen als het mormel zo in slaap valt Haha!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 07:45

Mogguh!
Gaaaap
Weet je... Ik vind Copper helemaal niet lief! Boos!
*zucht*
Weer geen veulen...

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 07:50

oh jeee..dit gaat echt dezelfde kant als macy op...arme marije..

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:10

Macy is ze al voorbij, die was maar 6 dagen overijd.
Copper nu al 11... Rolleyes

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:23

Goedemorgen. Misschien Marije moet je Copper ff vertellen dat ze het al gewonnen heeft van Macy.

De cam van Vlekje doet het niet. Weet iemand misschien of hij later nog weer aan gaat?

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:28

Agua de Luna Andalusians proudly present Milagro de Luna.......

Well, we had the vet out again this afternoon. Milagro has diarrhea and a tummy ache, and I didn't think he was getting up often enough to nurse.
We think he might be suffering a little from a gastric ulcer, which apparently id fairly common in a dummy foal who has had a lot of stress (trailering, etc.). We started him on Gastroguard for 4-5 days. We are also continuing the Probios in addition to a concoction of Peptobismol, BioSponge and water twice daily. I need to make sure he gets up to nurse at least once an hour. I am also to offer electrolytes a few times a day after nursing, as much as he wants to take.

The glue-on shoe finally came off, Dr. Little had a heck of a time getting it off. He taped some tongue-depressors under his hooves and a slight bandage to protect his fetlocks, and Milo seems much more steady on his feet already. He actually stood and nursed and walked around 3 times in a row before laying down to sleep again. He has never done that before and I was really excited to see that.

So, we are not out of the woods yet, but we hope he is heading in the right direction now.

I will keep you posted on what happens next.

Many thanks to Dr. Davis, Dr. Little and all the staff at Littleton Large Animal Clinic for their exceptionally knowledgeable and dedicated care.

Cam will be on intermittently until I can talk to the website host about getting more bandwidth. I am rapidly exceeding my limit due to the overwhelming attention we have had these past few days.

Thanks for the overwhelming support we have gotten from all over the world

Dit stond onder waar de cam normaal staat

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:29

Update:Vlekje en Milagro de Luna

Well, we had the vet out again this afternoon. Milagro has diarrhea and a tummy ache, and I didn't think he was getting up often enough to nurse.
We think he might be suffering a little from a gastric ulcer, which apparently id fairly common in a dummy foal who has had a lot of stress (trailering, etc.). We started him on Gastroguard for 4-5 days. We are also continuing the Probios in addition to a concoction of Peptobismol, BioSponge and water twice daily. I need to make sure he gets up to nurse at least once an hour. I am also to offer electrolytes a few times a day after nursing, as much as he wants to take.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:29

hahhaha fenja je was me net voor

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:32

tja eentje moet de eerste zijn toch of niet

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:33

Jeanette, ik denk dat hij overdag een tijdje aan is, dat is hier 's avonds/'s nachts.
Ellen zit ook een beetje met de bandbreedte staat onderaan de pagina.

(goh wat herkenbaar, ik kreeg eerst al een vriendelijk mailtje van mijn host dat ik tegen mijn limiet aan zat en nu een nog vriendelijker mailtje dat ik er overheen ben.
Met de prijs per GB erbij vermeld Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld! )

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:37

dat wordt sponsors zoeken marije

fenja

jeetje marijer dat maeen je maar wisten jullie dat bericht hier boven al wel van ellen dan of was het overbodig om het er op te zetten

sandorra

Oeps en nu dan marijeR hoe lang kunen we jou cam nog volgen?

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:38

Nou ik zal vanavond nog wel ff kijken. Wil Vlekje en Milo toch nogwel ff blijven volgen.

Als je besluit je bandbreedte niet uit te breiden kunnen ze je er dan afgooien of zoiets?

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:38

IK geloof het wel? weet het niet zeker.

Zijn er verder nog merrie"s intressant?
Anders ga ik lord of the rings 3 maar weer verder kijken. (heb ik al via via op dvd)

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:44

Ik heb trouwens nog een vraagje aan de mensen die Copper hebben zien liggen.
Als ze plat ligt, ligt ze dan helemaal plat? Hoofd, hals plat en echt op haar zij met de voor en achterbenen gestrekt?
Of ligt ze alleen met haar hoofd en hals plat maar verder nog een beetje half op haar zij en haar benen een beetje onder zich gevouwen?

Ik vertrouw het alarm namelijk nog steeds niet.
Als ze echt plat ligt, moet hij wel af gaan maar ik heb nog niets gehoord (en het controle lampje brandt ook niet, ik slaap er dus niet doorheen Knipoog ).
Als ze nu steeds alleen met haar hoofd en hals plat gaat liggen maar niet helemaal plat op haar zij ligt met de benen meer gestrekt dan hoort hij idd niet af te gaan.
Op die manier ligt ze in de loop van de avond ook vaak en soms valt het niet mee om te zien of ze echt plat ligt of niet.

Andere mogelijkheid is dat het alarm verschuift als ze ligt Scheve mond
Maar tot nu toe ligt hij iedere ochtend nog wel recht. Bij Macy verschoof hij wel.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:48

Ik heb vorige maand al met mijn host gebeld. Toen zat ik al ver over mijn limiet (wat zeg ik, meer dan verdubbeld Bloos! ).
Ze trekken niet de stekker eruit maar ik krijg achteraf gewoon een rekening.
Ik wil niet een hoger abonnement afsluiten omdat dit in principe maar voor 2 maanden is dat ik zoveel dataverkeer heb. De rest van het jaar blijf ik netjes onder mijn limiet.

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:50

Ik neem aan dat Copper straks weer naar buiten gaat?

Ik hoop Marije dat de rekening niet te hoog gaat uitvallen. Misschien toch spansors zoeken

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:54

Ik ga iig de camera overdag vaker uit zetten. Zeker als ze buiten is. En voor de zekerheid verander ik de refresh overdag in de HTML. Als er dan mensen zijn die het scherm overdag open laten, kost me dat niets
's Avonds en 's nachts gaat alles uiteraard weer gewoon aan.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:54

Toen ik jou belde had ze echt plat gelegen voor zover ik kon zien. Ze heeft ook hele stukken half op haar zij gelegen, maar ik heb haar 2 x helemaal plat gezien

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:56

Ships... Dan werkt hat alarm dus toch niet Scheve mond
Als ik hem gewoon in de hand heb en scheef houd, gaat hij netjes af maar blijkbaar niet als ze hem om heeft Scheve mond

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:00

Misschien is Copper wel te zwaar geworden voor het alarm. hihihihi

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:03

Nouhou! Copper is niet dik!
Haha!

Bij Macy was dat wel het probleem. Daar was de singel helemaal verschoven tot boven haar schoft en iets opzij dus tijdens het veulenen is hij niet af gegaan.
Wel alle andere nachten als ze gewoon plat lag te slapen...

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:05

Copper wacht natuurlijk ook op zo'n moment. Het alarm mag niet afgaan en er mag niemand via de cam meekijken

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:08

goedemorgen deze mooie morgen.
nog geen veulenkindjes geboren afgelopen nacht zo te lezen.
Ik mag vandaag werken en het ziet er nog niet naar uit dat het erg druk zal worden, dus ik ga lekker de hele dag barncammen haha.